תוכן שיווקי

ראיון עם רוני אורגד, מנהל קבוצת PLM במקיט מערכות

לקראת יום ה-PLM הישראלי של מקיט, שייערך ב-1.12.2010 ב-AVENUE, קריית שדה התעופה, בהשתתפות בכירי Siemens PLM

03/11/2010 13:58

מהו Output Management בעולם ה-PLM?
אחת המטרות המרכזיות של מערכת PLM (ניהול חיי מוצר), היא להביא לגופי הייצור, מידע מדויק, עדכני, מלא, חד משמעי ומאורגן היטב, כדי לאפשר ייצור יעיל וחף משגיאות. צורך זה מתגבר בארגון המורחב (Extended Enterprise) הכולל: ספקים, יצרנים, קבלני משנה ולקוחות. אלה חייבים לקבל את המידע הנדרש, גם אם אינם מקושרים למערכת ה-PLM. למעשה, ניתן לראות במערכת ,PLM "מערכת יוצרת מידע", כאשר רכיב ה-Output Management מטפל בהכנתו, ארגונו והפצתו, בהתאם לדרישות הארגון המורחב.

נשמע פשוט…
אם זה היה פשוט לא היינו דנים בנושא, והפתרון DOC4TC, לא היה זוכה להתעניינות רבה כל כך. למעשה מדובר בתהליך המיישם, בשלב זה, ארבעה סוגי אירועים:

Convert -המרת מסמכי מקור, מסוגים שונים (כולל שרטוטים וקבצי Office) לפורמט תצוגה סטנדרטי, כגון PDF, PDF/A ו TIFF, תוך יכולת החתמה משוכללת, עדכון File Properties ו-Title Blocks.

Print – ניהול הדפסות, לכל מדפסות הארגון, תוך שימוש ביכולות אלו.

Publishing -יכולת צירוף (איגוד) מסמכים מרובים, למסמך בודד, כולל ניהול דף כותרת ותוכן.

Distribution -יכולת הפקה חבילת הפצה אלקטרונית, לשימוש קבלני משנה, לקוחות וספקים, ללא גישה למערכת Teamcenter. החבילה כוללת תצוגת מבנים היררכיים, כגון עץ מוצר, מידע נלווה, כגון הוראות שינוי ועוד. חבילת ההפצה ניתנת לקריאה ולתפעול, ללא תלות במערכת Teamcenter.

כל אחד מהאירועים מנוהל, כאמור, כתהליך המורכב מהשלבים הבאים:

אתחול – הגדרת האירוע, המידע אליו הוא מתייחס (למשל ראש עץ הרכבה, שיש להעביר לקבלן משנה), ופרמטרים לביצוע.

איסוף מידע – איתור הקבצים והמידע המיועד להחתמה אלקטרונית, מתוך מבני המידע המורכבים, המנוהלים ב-Teamcenter.

ארגון המידע – ארגון סדר הקבצים (במקרה של Publishing), הוספת ו/או השמטת מידע, בקרה על שלמות המידע ומניעת דליפת מידע מסווג.

ביצוע – שליחת הקבצים והמידע הנלווה לביצוע האירוע, תוך מעקב שוטף ( תארו אירוע של המרת 1,000 שרטוטים תוך כדי עדכון ה Title Block שלהם…)

ניהול התוצרים – למעט במקרה של הדפסה, הרי שתוצרי האירועים, הם מסמכים, שלרוב נרצה לאחסן ולנהל ב Teamcenter. ניהול התוצרים, משמעותו רישום המסמכים במערכת, תוך קישורם בקשרים שונים לאובייקטים שונים.

נשמע אתגר לא פשוט… ו-DOC4TC, כך שמענו, מתמודד עימו בהצלחה…
אכן כך! DOC4TC מקל על משתמשי Teamcenter בהתמודדותם עם אתגרי ה-Output Management, מבחינת הקטנה משמעותית של ההשקעה בפיתוחים חוזרים, פשטות השימוש ברמה היום-יומית וביכולת הניהול והמעקב. DOC4TC פותח על ידי מקיט בשותפות הדוקה עם SEAL Systems מגרמניה, העוסקת בתחום שנים רבות בהצלחה רבה, בעיקר מול מערכות SAP. תרומת SEAL באה לידי ביטוי בשילוב מנועי המרה, החתמה והדפסה משוכללים ומתוחכמים. תרומת מקיט באה לידי ביטוי, בפיתוח המוצר ושילובו במערכת Teamcenter, ובשילוב Linkware לצורך הפקת חבילות הפצה.

DOC4TC הוא תוצר של השקעה נכבדת במספר תחומים:

-הפעלה מהירה (one click).

-שימוש חוזר באמצעות שימוש בתבניות.

-אפשרויות עשירות להגדרת הלוגיקה, לשליפת קבצים ממבני מידע מורכבים ולניהול התוצרים.

-Load Balancing & Scalability

-ממשק משתמש ייחודי וידידותי.

DOC4TC הוא מוצר לכל דבר, המנוהל על ידי צוות מיומן ומנוסה, בגיבוי חברת Siemens PLM. המוצר מתפתח ומתרחב ביוזמת הלקוחות ובהסתמך על הניסיון העשיר, של חברי צוות המוצר בפרט, ושל הנהלת מקיט ועובדיה בכלל.

אירועים קרובים