תוכן שיווקי

מודול ניהול מסמכים מתקדם ב-Teamcenter מציע יכולות חדשות עבור משתמשי מיקרוסופט אופיס

04/11/2010 14:31

חברת Siemens PLM השיקה מודול לניהול מסמכים, שישולב במערכת Teamcenter 8.3. המודול החדש משווק בישראל באמצעות חברת מקיט מערכות מקבוצת מלם-תים. מערכת Teamcenter 8.3, עם המודול החדש, תוצג, במסגרת יום ה-PLM הישראלי של מקיט, שייערך בתאריך 1.12.2010, ב-AVENUE, קריית שדה התעופה, בהשתתפות בכירי Siemens PLM העולמית.

מערכת Teamcenter 8.3, מציגה יכולות חדשות עבור ניהול מסמכים. יכולות אלו, מצטרפות למרכיבים נוספים, שכבר הופיעו במערכת Teamcenter 8, שהושקה לאחרונה, ביניהם: תבניות, חיפוש, ניהול שינויים ו-Workflow. עמי דניאלי, סמנכ"ל בכיר לתחום ניהול ידע במקיט מערכות, מסביר, כי "תוספות אלו הינן חלק מהתוכנית של Siemens PLM לאספקת פונקציית ניהול מסמכים בסביבת ה-PLM עבור כל המשתמשים. כתוצאה מכך, המשתמשים במערכת Teamcenter כבר לא זקוקים למערכת נפרדת לניהול מסמכים, עבור הנתונים שנוצרו במערכת".

האינטגראציה של Teamcenter עם יישומי אופיס של מיקרוסופט, משמעותה, הרחבת היקף הידע, שיכול להוות חלק מסביבת-PLM מבלי לעזוב את היישומים המוכרים ואת ממשק המשתמש. באמצעות גישה ישירה של Teamcenter מתוך אופיס, העובדים יכולים לתרום ולהשתתף בתהליך פיתוח המוצר, להפחית את הזמן בין הפעולות השונות, לשפר את המוצרים החדשים ולקשר את המסמכים, ישירות לתהליך הייצור. ניתן גם לנצל את היכולות החדשות של Teamcenter 8.3, בתחום איכות המסמכים וההדפסה הקבוצתית, למשל באמצעות הדפסת סימני מים (Water mark) והדפסת חותמות.

השימוש במערכת Teamcenter 8.3, מאפשר סקירת מסמכי Word ומתן תגובה עליהם, באופן סימולטני. מערכת Teamcenter אוגרת את כל התגובות הבודדות, מקשרת אותם למסמך המקורי ומאפשרת למשתמש המורשה, למזג את ההערות מכל המשתתפים, למסמך Word אחד, לצורך סקירה סופית.  תהליך זה מחזק את התוקף של המסמך המקורי ומהווה הוכחה מתועדת לשינויים. אלמנט זה, הינו קריטי, לצורך עמידה בתקנים רגולוטריים שונים. הדפסה קבוצתית מאפשרת למשתמשים לזהות את סטטוס ההדפסה, או ההפצה, על ידי הוספת סימני מים (Water mark), או חותמות, בתהליך ההדפסה.

אירועים קרובים