תוכן שיווקי

בעקבות כנס IT-GRC: חברות מובילות בישראל מצליחות ביישום פתרונות ניהול ביקורת ובקרת איכות חדשני

04/11/2010 14:43

רגולציה אינה דבר חדש. למעשה, קשה למצוא מקום וזמן בהם לא התקיימה בקרה שלטונית כלשהיא על מה שעושים אנשים, חברות ותאגידים. ארגונים מוטי רגולאציות רבות מתמודדים בו בעת עם אתגרי רגולציה, כמו גם עם הסדרת מערך ומערכת לניהול פעילות זו. הטמעת מערך ומערכות לניהול בעילות ביקורת כושלת לא אחת בשל העדר התאמה של הכלי הניהולי לתהליך הארגוני, להרגלי העבודה של המבקרים ולאתגר בשילוב מערכת חוצה ארגון (מבקרים ומבוקרים).

בכנס ה-GRC האחרון שנערך ב-20 לאוקטובר, הוצג כיצד יישמה טבע את מערכת Generica ככלי לניהול פעילות ביקורת גלובאלית בטבע. כמו כן, בכתבה שפורסמה לאחרונה בעיתון גלובס, צוטטו בכירים בחברת טבע ובבנק הפועלים באשר ליישום מערכת Generica כתשתית ניהול פעילות הביקורת בארגון: "חברת טבע השלימה פריסה של המערכת במחלקת הביקורת בארץ והיא נמצאת בתהליך השלמת פריסה ביחידות הביקורת בשש מדינות נוספות. הקמת המערכת בטבע כללה התאמות לתהליכי עבודה קיימים, הקמת הפיתרון, הסבת נתונים ולבסוף הטמעה. טבע בחרה ב-Generica בעיקר בשל היכולת לשמר את תהליך העבודה כפי שהוא התקיים טרם ימי המערכת ויחד עם זאת לקבל פיתרון ניהולי מרכזי. מרכיב זה מהווה מכפיל כוח בעל ערך מוסף גדול עבור חברות גדולות ומבוזרות".

Genericaמוני אברהם, מנהל מחלקת ביקורת מערכות מידע בבנק הפועלים כי "מערכת Generica נבחרה כפיתרון תאגידי לניהול ומעקב אחר טיפול בממצאי הביקורת וכי המערכת עתידה להשלים את פריסתה בכלל יחידות הבנק, לרבות הסניפים בחו"ל. מדובר על תהליך פריסה חוצה ארגון המחייב שימוש במערכת אינטואיטיבית המאפשרת למשתמש עבודה בסביבת העבודה הטבעית שלו. היכולת של Generica להפוך Unstructured Data למידע מנוהל ולהשתלב בסביבת העבודה בבנק היא הסיבה העיקרית בגללה בחר הבנק במערכת Generica".

מערכת Generica מבית חברת KCS הינה כלי לניהול פעילות ביקורת, החל בתכנון, המשך בהכנות לביקורת, הוצאה לפועל של ביקורת, פרסום דוח הביקורת, ניהול האינטראקציה עם המבוקרים לרבות איסוף התייחסויות וקבלת אחריות, וגומר בבקרה ומעקב אחר טיפול בתוצאות הביקורת. המערכת מספקת מודול ניתוח נתונים לרמות השונות, לרבות שולחנות עבודה לבעלי תפקידים שונים. החברה מתמחה בפתרונות לשוק הפיננסי ולשוק הפארמה, ומציעה פתרון מקצה לקצה לאתגרי ניהול הביקורת – ביקורת פנים, ביקורת איכות FDA ו-EMEA SOX, גושן ועוד. יחודו ועצמתו של המוצר מבוסס על טכנולוגיה ייחודית שנקראת Smart Objects, המאפשרת התאמה של המערכת לתהליך ולסביבת העבודה המקובלת בארגון, ובכך מקטינה משמעותית את אתגרי ההטמעה וסיכוני היישום, ומגדילה משמעותית את היעילות ואיכות התוצרים.

הפיתרון הייחודי של KCS מאפשר לשלב בתהליך העבודה מידע "לא מובנה" לצד נתונים טבלאיים; מסמכי Office, דואר אלקטרוני ו-PDF; לחפש, לנתח, לסכם ולתמצת מידע באמצעות הקלקות פשוטות; ולייצר דוחות בפורמטים הנדרשים ע"י הרגולטור או להציגם גרפית על Dashboard אישי או ארגוני. הפיתרון מאפשר להטמיע מערכת שליטה ובקרה מלאה, חוצה ארגון ובלתי תלויה בתהליכים, בזמן קצר ובלי לזעזע את מהלך העבודה השגרתי.

לקביעת פגישה לחץ כאן

לקבלת חומר לחץ כאן

אירועים קרובים