תוכן שיווקי

חברת ה-Start Up הישראלית Vado Security פיתחה מערכת הזרמת מידע חד כיוונית לקישור רשתות

היקף השוק מוערך ב-25 מיליארד דולר בשנה

04/11/2010 14:45

חברת הסטארט אפ הישראלית VADO SECURITY פיתחה מערכת העברת מידע חד כיווני המבוססת על תשתית פיזית אופטית. המערכת נועדה לשמש בארגונים בהם נדרש קישור בין רשתות בעלות רגישות שונה ובכלל זה גופים ביטחוניים, תשתיות קריטיות וארגונים עסקיים. ייחוד המערכת והפתרון החדשני הינו בקצב שידור גבוהה על ערוץ חד כיווני, ביכולת להתממשק ישירות לשרתי הלקוח בכך לחסוך בשרתים ומחיר תחרותי אל מול הפתרונות הקיימים כיום בשוק. היקף השוק אליו פונה החברה מוערך ב-25 מיליארד דולר בשנה.

לדברי אורן שני, מנהל הפעילות של Vado: "המערכת כוללת מספר Agents המותקנים בהתאם לצורכי הלקוח ובהם Agent להעברת קבצים ודוא"ל, Agent להעברת מידע ב-Stream כגון נתוני קול, וידאו וכו' ו-Agent משולב להעברת קבצים ו-Stream על אותה מכונה. כמו כן, מתממשקת המערכת למערכות נוספות ביניהן מערכות דואר, סינון, הקלטת שיחות, גיבוי נתונים, פקס ועוד".

לאור העובדה כי מדובר במוצר אבטחת מידע ברמה הגבוה ביותר, הרי שהפתרון מבוסס על תפיסה פיזית שמקורה בשידור אופטי חד כיווני, כזה אשר מרגע שהותקן בכיוון מסוים, לא ניתן לשנות את כיוון זרימת המידע בשום צורה שהיא. המערכת מתממשקת למערכות אחרות על פי הצורך וביכולתה להעביר קבצים, תיקיות ספריות שלמות ועוד. המוצר נדרש מאוד בארגונים להם צרכי אבטחה מורכבים.

שני מוסיף: "המערכת שפיתחנו מהווה קפיצת דרך בתחום קישור חד כיווני בין רשתות. קצבי השידור הגבוהים בשילוב מחיר תחרותי ופריסת מערכת מהירה המסוגלת להיות מותקנת על שרתי הלקוח מאפשרים לכל ארגון המעוניין או נדרש לשמור על הפרדת רשתות לקבל מענה זמין, יעיל בעלות סבירה".

אירועים קרובים