תוכן שיווקי

ראיון אודות Linkware עם ניר עמיחי, מנהל יישומי ניהול ידע במקיט מערכות

לקראת יום ה-PLM הישראלי של מקיט מערכות, שייערך ב-1.12.2010, ב-AVENUE, קריית שדה התעופה, בהשתתפות בכירי Siemens PLM העולמית ● חלק ב'

10/11/2010 13:28

מהו הידע הנדרש על מנת לעבוד עם Linkware?
למערכת Linkware, שפותחה על ידי מקיט מערכות, יכולות רבות ומגוונות, כולל ריכוז מידע על המוצרים השונים, ממערכות ארגוניות מגוונות, עריכת נתונים, אפשרות ליצירת היבטים שונים של המידע, למגוון צרכים ולמחלקות רבות בארגון והפצת התוצרים ללקוחות, בתוך הארגון ומחוצה לו. יכולות אלו, מהוות פתרון אופטימאלי, ליצירת קטלוגים, תיעוד וניהול תוכן ומידע וקיימות יכולות נוספות רבות ומגוונות שעוזרות ותומכות בתהליך האיסוף, הבנייה וההפצה. יחד עם זאת, המערכת מאוד ידידותית, הן למשתמש הקצה (כממשק Web) והן לעורך התוכן. אין צורך בידע קודם, על מנת לעבוד עם המערכת. עורכי התוכן עוברים הדרכה קצרה, להכרת מגוון האפשרויות והיכולות המרובות, העומדות בפני העורך, בזמן העריכה וההפצה.

מתי כדאי לארגון להשתמש ב-LinkWare?
כאשר ארגון מנהל את הנתונים ההנדסיים, הלוגיסטיים וכו', במערכות ה-ERP וה-PLM השונות ועולה הצורך לייצר קטלוג (דיגיטלי או טקסטואלי), עבור הלקוחות, בצורה פשוטה, נוחה ומהירה. כמו כן, כאשר הארגון מעוניין להפיץ את המידע השמור במערכות אלו, בצורה לא מקוונת, לצרכי תחזוקה והעברת מידע לקבלני משנה ושותפים עסקיים. במקרים אלו, כדאי לעבוד עם Linkware ובתוך כך לאפשר לארגון, לנצל את הגמישות הרבה ש-Linkware מאפשרת ואת יכולות העריכה המגוונות ויכולות ההפצה השונות.

היכן מיושמת המערכת?
כיום המערכת מיושמת במספר ארגונים ומשמשת אותם למטרות שונות. לדוגמה:

חברת אורבוטק עושה שימוש ב-Linkware, במודולים Oracle Application Connector וכן במודול ה-Builder, המשמש לעריכת המידע וליצירת עץ Phantom, המתאר ויזואלית את המוצר, עם קישור למודול, באמצעות נקודות חמות (Hot Spot).

צה"ל משתמש במערכת לבניה ועריכת המידע וליצירת עץ קטלוגי המתאר ויזואלית את המוצר. עורכי התוכן נהנים ממערכת עם מגוון אפשרויות עריכה, המסייעות לייצור הקטלוג בזמן קצר יחסית. Linkware משמשת גם את קבלני המשנה של צה"ל, ליצור מידע ולאחר מכן, לייבא אותו למערכת מרכזית. Linkware משמשת את צה"ל, ככלי לתמיכה ושירות, במוצרים השונים החל מהבורג הקטן וכלה בטנק. באמצעות הממשק האינטרנטי, יכול המשתמש לבצע חיפושים בצורה נוחה, פשוטה ומהירה ובכך לחסוך זמן יקר.

תע"ש לקחו את מערכת Linkware למקום אחר ומשתמשים במערכת, ככלי עבודה לתמיכה בפרויקטים בארגון. כל המידע הלוגיסטי בפרויקט הטנק הטורקי, נוהל באמצעות המערכת. בתע"ש ניצלו את יכולות בניית העצים היררכיים ליצירת מודולים שונים, בניהול הפרויקט, לדוגמה: ניהול מסמכים, ניהול תקלות, ניהול משלוחים וכו'. כמו כן, נעשה שימוש באתר אינטרנט "Over the web", המאפשר רמת עדכון גבוהה, למשתמשי הארגון. האתר משמש כמקור מרכזי ליצירת מידע.

רפ"ט (רשות פיתוח טנקים) עושים שימוש במודול מרכזי של Teamcenter Integration של Siemens PLM, המאפשר איסוף מידע, מעץ המידע היצורי, עריכתו והעשרתו באמצעות Linkware והפצתו בערוצים השונים. ברפ"ט, הפתרון משמש לגזירת עצי מוצר, הכוללים מבנה מידע וקבצים, מתוך מערכת ה-PLM ויצירת חבילות Offline לשימוש קבלני המשנה והייצור. בתוך כך, המשתמש יכול להכין חבילת עבודה Offline, שתשמש אותו לדו שיח מול קבלני המשנה ותהליך הייצור.

אירועים קרובים