תוכן שיווקי

"לא ניתן להבדיל בין טכנולוגיה מתקדמת דיה, לבין קסם"

ארתור סי קלארק, "אודיסה בחלל"

10/11/2010 13:34

אכן, לפעמים טכנולוגיה מתקדמת נראית כקסם. גיזמוקס יוצרת Visual WebGui. החברה שהציבה לעצמה את המטרה של השוואת יכולות הדסקטופ לאלו של האינטרנט (Web) מה שעל פניו ניראה בלתי אפשרי ובבחינת קסם, מכריזה על מוצר חדש שיתווסף לקו מוצרי ה-Instant CloudMove. קו המוצרים הזה שמושק לאחר השקת כלי הפיתוח שמאפשרים פיתוח יישומים אינטרנטיים בדיוק כמו שמפתחים יישומי דסקטופ, הינו מהפכני. הוא מאפשר לראשונה העברה אוטומטית של יישומי Legacy שכתובים בשפות שולחניות שונות ובארכיטקטורת Client / Server  ל-VWG desktop-rich ASP.NET  ובעצם לאינטרנט וענן המיחשוב.

החדשות הגדולות שמביאה איתה הטכנולוגיה הזאת הן: המרה ללא כל סיכון, מה שהיה על הדסקטופ יעבור במלואו ועם אותה פונקציונאליות לאינטרנט. חווית משתמש זהה. יכולת העברה אוטומטית שחוסכת עלויות לעומת שיכתוב, עד כדי חיסכון של 95% מעלויות שיכתוב לאינטרנט. יכולת להעביר יישומים לפרישה אינטרנטית בתצורת SaaS החוסכת עלויות תחזוקה ומאפשרת מודל עיסקי המבוסס SaaS. כל זאת תוך הפגת החשש העיקרי של מעבר לאינטרנט עבור חברות ואירגונים, חשש בטיחות המידע. ממשק המשתמש שמציע VWG הוא מאובטח ובלתי פריץ.

גיזמוקס, החברה מאחרי VWG, זכתה בפרסים רבים על חדשנותה. שלושה מהם ראויים לציון בשל הרלוונטיות שלהם לכתבה זאת: VWG הוכרז על ידי SD Times כאחת ממאה הטכנולוגיות החדשניות והמשפיעות ביותר ב-2010 לצד HTML5. כמו כן, VWG הוכרז על ידי Channel Web כאחת מ-20 טכנולוגיות הענן החדשניות ביותר ב-2010 לצד גוגל ומיקרוסופט. ולבסוף, VWG הייתה התוכנה הראשונה שהעלתה יישום לאינטרנט, הזמינה אקרים לנסות ולפרוץ אליה, ולא ניפרצה גם לאחר עשרות אלפי נסיונות ולאחר מספר חודשים באוויר, ולמרות הבטחת פרס כספי גדול למי שיצליח לפרוץ. ראוי להוסיף בהקשר זה, כי למרות ש- VWG היא תוכנה צעירה יחסית, היא כבר משמשת  בפרודקשיין אירגונים כמו ויזה העולמית, הצבא והצי האמריקני, מרצדס בנץ, טקסס אינסטרומנטס, סוני, אוויה, ומוסדות ממשלתיים רבים בארץ ובעולם. דומה שבהיבט הזה החדירה של VWG לאירגונים היא חסרת תקדים.

ולמה כל זה חשוב? גיזמוקס מציעה לחברות ועסקים להעביר את נכסי התוכנה האירגוניים שלהם, הקריטיים, אותם יישומי ERP, CRM, BPM, ECM  וכדומה מפרישת Client / Server לפרישה אינטרנטית. לאירגונים חשוב לדעת שגיזמוקס צברה הכרה ונסיון בינלאומי חיובי בקרב חברות גדולות, ושגיזמוקס יודעת גם לקיים את מה שהיא מבטיחה.

אז מה בעצם גיזמוקס מציעה? אם יש לכם Oracle Form,Magic , Visual Basic 6 או WinForms שאתם רוצים להעביר לאינטרנט דוט-נטי, ואתם לא רוצים את הכאב ראש והוצאות השיכתוב, חשוב לכם להיות מהר בשוק, וללא סיכונים – זה הפתרון היחיד היום בשוק. והוא זמין מהיום גם לחברות ואירגונים ישראליים.

ומסכם ואומר פרופ' אריה סקופ, מי שהקים את מיקרוסופט ישראל וניהל אותה הרבה מאוד שנים, ממקימי גיזמוקס ומי שמשמש כיום יו"ר גיזמוקס: "עם יותר משלושים שנות נסיון בתחום התכנה האירגונית, אני יכול להעיד ולומר, מדובר כאן בפריצת דרך אמיתית. תהליכים מורכבים ולעיתים בלתי אפשריים, הופכים לקצרים, חסרי סיכון, כמו בקסם אמיתי. זאת הסיבה שאני מאמין שמנמרים לא יכולים לאפשר לעצמם שלא לתת הזדמנות ולבחון כזאת טכנולוגיה שעשויה לחסוך בשלב ההסבה אבל גם שנים רבות לאחר מכן, הודות לפשטות וקלות התחזוקה וההרחבה".

גיזמוקס הוציאה בימים אלו כלי להערכה מיקדמית של מוכנות היישום להמרה לאינטרנט. כרגע לבחינת יישומים דוט נטיים שולחניים ובעתיד גם ערכת התנסות ליישומי לגאסי אחרים. את הערכה ניתן להוריד חינם וללא מחוייבות בכתובת הבאה.

גיזמוקס באינטרנט

אירועים קרובים