תוכן שיווקי

לקראת אירוע פורטינט: "בעידן הענן, כשהמידע לא בשליטת הארגון או המשתמש, חשוב להגן עליהם מפני חשיפה לגורמים עוינים"

כך אומר אלי פרנס, מנהל אזורי בפורטינט לישראל ויוון

11/11/2010 14:25

עידן מיחשוב הענן מציב שתי בעיות עיקריות – האחת היא כיצד להגן על המשתמשים מפני חדירה לא מורשית, כאשר היישום בו הם משתמשים משתמש באינטרנט כתווך תקשורת, והשניה – כיצד לעשות זאת מבלי לגרום לעיכוב העבודה. לדברי אלי פרנס, מנהל אזורי של פוריטנט בישראל וביוון, היבטים אלה יידונו בכנס Fortinet Fast and Secure, הכנס השנתי של פוריטנט בישראל.

מהם האתגרים באבטחת שירותי ענן?
"האתגרים של היום שונים לחלוטין מאלו שהיו לפני עשור. אמנם לכל אחד יש חשבון בהוטמייל או בכל מקום אחר אבל זה רק קצה הקרחון, מיחשוב ענן מדבר על זה שמרבית אם לא כל התוכנות והיישומים, לרבות היישומים הארגוניים נמצאים כולם במקום אחר ולא מותקנים או מאוחסנים בחוות המחשבים בארגון. היתרונות במעבר לאבטחה בשירותי ענן הוא חיסכון בשטחים וכמובן היכולת לגשת למידע מכל מקום, ומכיוון שזה ענן הרבה יותר קל לשתף את המידע, ומן הסתם הצורך להגן עליו הוא בלתי מתפשר. מכיוון שהמידע לא נמצא בשליטה של הגולש או של המתחבר, חשוב מאוד במיחשוב הענן להגן על הקניין של המשתמש ולהגן עליו מפני חשיפה לגופים או לאנשים שרוצים לנצל זאת לטובתם".

מה תציג פוריטנט באירוע?
"זהו הכנס השנתי של פורטינט בישראל והוא מיועד למשווקים וללקוחות חשובים. נציג בו את הפתרונות, לרבות פתרונות חומרה. פורטינט מספקת שירותי אבטחה לסביבות ענן. הפתרון נחלק הן בהיבט הטמעת מערכת רשתית בסביבת ה-DATA CENTER ופתרון ממוקד למערכות וירטואליות בעולם VMWARE. מערכת האבטחה הרשתית המותקנת ב-DATA CENTER מבצעת סגמנטציה ומספקת שירותי אבטחה וירטואליים לחוות השרתים. המשמעות היא כי ניתן לספק מדיניות אבטחה ממוקדת עבור סביבות אפליקציות ושרתים שונים המותקנים בכל סגמנט בדטה סנטר.

פורטינט הולכת להכריז על הדור הבא של מוצרי אבטחת מידע, על פתרונות מבוססי חומרה חדשים, הנותנים יכולת לחסום לנטר ולהכניס להסגר מגוון רחב של אפליקציות על ידי מנוע ה-Application Control ובמקביל זיהוי וחסימת המשתמשים לעת הצורך ללא תלות במקומם ברשת  בשילוב מול שרתי AD וכיוצא בזה. בין היתר נציג את פתרון  FORTIWEB שהוא פיירוול המיועד להגנה על אפליקציות WEB בכל פורטל אינטרנט ו\או יישום WEB ארגוני. פתרון ה-FORTIWEB מיועד בין היתר לסביבות עם קצבים של 100Mb ועד 1 גיגה של ניתוח תעבורת WEB (כולל תוכן SSL).

נציג גם פתרון ל-VOICE, שנקרא FORTIGATE VOICE, המשלב הגנה על VOICE ייעודי וכן מרכזית VOICE הכולת גם FIREWALL באותה קופסא המיועד ללקוחות SMB.  וכן יוצג פתרון ה-FORTIMAIL להגנה על שרתי דואר עם תכונה ייחודית להצפנת הדואר לכלל המשתמשים.

בנוסף תכריז פורטינט בכנס על ארבעה התקנים וירטואליים המאפשרים לה לספק אבטחה רוחבית לסביבות וירטואליות וסביבות ענן. מתקני האבטחה הוירטואליים של פורטינט נבנו כדי לרוץ על פלטפורמת ההיפרוויזר של VMWARE. מתקנים אלה מאפשרים אבטחת תשתיות רשת כנגד מתקפה משולבת מאיומים מרובים. המערכת הוירטואלית FORTIGATE מגינה על התשתית ממערך רחב של איומים, כאשר היא מאפשרת ללקוחות למזג את טכנולוגיות האבטחה הבודדות שלהם תוך הפחתת העלות והמורכבות של תשתית האבטחה שלהם".

מי ישתתף בכנס?
בכנס יופיע לוקה סימונלי, סגן נשיא למכירות EMEA, והוא יציג את החזון של פורטינט לתפיסת אבטחת המידע על פי פורטינט. כן ישתתף גם פיליפו קאסיני, סגן נשיא להנדסה בפורטינט, אשר יציג את מפת הדרכים של החברה. כמוכן יציג בני פלח, מהנדס בכיר בפורטינט, את בפתרונות לארגונים גדולים והחומרות הנלוות להם אשר יכולות להגיע לקצבים של עד 120 גיגה בפיירוול".

אירועים קרובים