תוכן שיווקי

לקראת קלאודקון: יוזמה יצירתית, חברה חדשה, צוות ותיק

the MD team strikes back

11/11/2010 14:44

ניצפים מחייכים ומחבקים צמד החמד (מימין): מיכאל בורשטיין – המייסד של MBI ודורון רוזנבלום – המנכ"ל. היום הם כבר בחברה החדשה שהקימו, טרהסקיי. בפרצופים מדושניי העונג צפו אלפי לקוחותיהם הוותיקים מיותר מחצי יובל השנים, שקבלו את הזמנה להשתתף בוועידת הענן הגדולה ביותר בישראל מעודה, CloudCon 2010 שתיערך בשבוע הבא על ידי אנשים ומחשבים.

מי שיודע מהם טרה ומהם סקיי – אדמה בלטינית ושמיים באנגלית – ובכל זאת שואל, "אז מה?", התשובה היא שבן השמיים לאדמה נמצאים העננים. בורשטיין ורוזנבלום נמצאים שם בעננים להבטיח את אבטחת הנתונים של הלקוחות. ניסיון יש. ידע יש. עכשיו הם יספרו על זה לראשונה כאשר בוועידת CloudCon הם יעלו על במה אחת יחד עם נבחרת החברות הבינלאומיות והמקומיות המובילות בתחום, כמו אמזון, גוגל, Salesforce.com, יבמ, אורקל, HP, מיקרוסופט, טריפל-סי של רמי נחום שהכתיר עצמו כקלאודיסט הראשון, צ'קפוינט, קומסק, קומאקס, יעל, סימנטק, בינת ועוד חברות רבות וטובות וגם מצעד של סטארט-אפים ישראליים שמפתחים את הפתרונות המתקדמים ביותר למיחשוב ענן. מעל 30 חברות גדולות כקטנות.

האם אפשר לומר שמי שלא יהיה שם לא יתקיים בענן? יהיה חם ומעניין. מעל אלף משתתפים צפויים במליאה, ארבעה מסלולים ושלוש סדנאות.

רבותי, הקרב על עתיד המיחשוב עלה מהקרקע – לשמיים.

TeraSky

אירועים קרובים