תוכן שיווקי

מוטורולה משיקה פלטפורמה לניהול מכשירים אלחוטיים: מסופונים, מכשירי סלולר וציוד אלחוטי

מאפשרת ביצוע מגוון פעולות מרחוק: התקנת עדכונים, ניטור ותיקון תקלות ● פיילוט ראשון בישראל עד סוף השנה

11/11/2010 14:51

מוטורולה פתרונות עסקיים השיקה פלטפורמה חדשה לניהול מכשירי תקשורת אלחוטיים: מסופונים, מכשירי סלולר וציוד אלחוטי מסוגים שונים. המערכת – Mobility Services Platform 3 Control Edition – מספקת לארגונים שליטה מרכזית  ומלאה על כל מכשירי הקצה האלחוטיים – והיא בעלת יכולת לשפר את תפוקות העובדים הניידים, להגדיל את הזמינות ולחסוך הוצאות.

הפלטפורמה החדשה תומכת בסוגים רבים של מוצרים אלחוטיים של כל היצרנים לרבות: מסופונים, מכשירי סלולר, מערכות מיתוג, נקודות גישה (AP) וכל מכשיר אחר ברשתות WLAN ו-LAN. הפתרון החדש ניתן ליישום באופן עצמאי או כמודול משלים למערכות ניהול כמו: IBM Tivoli, HP OpenView, CA Unicenter, BMC Software, Motorola RF Management ועוד.

משה סוטקר, מוטורולה ישראל: "העולם האלחוטי מציב אתגרים חדשים של ניהול שאינם מקבלים מענה מלא במערכות הקלאסיות לניהול IT. כיום, פעילותם של עסקים רבים מתבצעת על ידי עובדים ניידים בשטח והיכולת לנהל מרחוק את המכשירים האלחוטיים שהם מפעילים  היא קריטית להצלחת הארגון. הפתרון הייעודי שפיתחנו לצורך זה מושק גם בישראל ועד סוף השנה יתבצע פיילוט ראשון בארגון גדול שפעילותו העסקית מתפרסת על פני כל הארץ".

מערכת לניהול מרחוק של מכשירים אלחוטיים: מסופונים, מכשירי סלולר וציוד אלחוטי. מוטורולההפלטפורמה החדשה מספקת שליטה מקצה לקצה על המכשירים בשלושה תחומים מרכזיים:

– Staging – מאפשר שימוש מיידי במכשיר חדש, מרגע הוצאתו מהקופסה והדלקתו.

– Provisioning – מאפשר ביצוע עדכונים אוטומאטיים מרחוק של מערכת ההפעלה, היישומים, הקושחה, התצורות ועוד.

– Control – מאפשר ביצוע פונקציות ניהול מגוונות לניטור מרחוק של המכשיר, ניתוח ביצועים, זיהוי בעיות ופתרונן המיידי.

המערכת מציגה נתונים מגוונים על המכשיר האלחוטי לרבות נצילות הסוללה, גרסאות של יישומים ומערכות הפעלה וכן מידע בזמן אמת על מיקום המכשיר. היכולת לעדכן מכשירים מרחוק מונעת את הצורך בעדכונים ידניים, חוסכת זמן עבודה ומאפשרת חסכון בתקציבי ה-IT.

אירועים קרובים