תוכן שיווקי

אינפורמטיקה חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת Cloudera שיסייע לחברות למנף את השימוש במידע

שיתוף הפעולה יניב פלטפורמה אחודה ראשונה לארגונים גדולים המסוגלת לנהל מידע מובנה, מורכב וחברתי

16/11/2010 12:22

חברת Informatica, הספקית העצמאית המובילה של תוכנות ושירותים להטמעה של נתונים ארגוניים, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת Cloudera (קלאודרה), חברה מובילה בתחום ניהול מידע המבוסס על Apache Hadoop – תוכנת קוד פתוח למחשוב מבוזר. שיתוף הפעולה בין החברות נועד לספק ללקוחות פתרונות חדשים לאתגרי ניהול כמויות גדולות של מידע, כולל מידע מובנה, מורכב וחברתי. אינפורמטיקה וקלאודרה יעשו שימוש בפלטפורמה המוכחת של אינפורמטיקה עם היכולות המחשוביות הגבוהות להפצת מידע של ה-Hadoop.

החיבור ביכולות שתי החברות יסייע ל-Hadoop להעביר מידע באופן מדויק ומהיר יותר ויסייע ללקוחות לשלב בין הכוח של מידע מובנה לטרנזקציות עם מידע חברתי על מנת לקבל תובנות נוספות. חיבור זה יסייע לארגונים להבין טוב יותר את התנהגות הצרכנים ואת ההעדפות שלהם מבלוגים שונים ומידע דיגיטלי ברשת. ניתן יהיה ליצור ביתר קלות מודלים לסיכון וניתוח נטישת לקוחות, סקר איומים, פרסום ממוקד והגברת מכירות. ארגונים יוכלו לקבל תובנות חדשות על לקוחותיהם ולהתאים תחזיות מכירה ותהליכים עסקיים בהתאם.

"בעשור האחרון היקפי המידע – ממידע לא מובנה של רשתות חברתיות למידע מובנה של בסיסי נתונים ויישומים הגיעו למימדים גדולים מאוד", אמר גיריש פנצ'ה (Girish Pancha), סמנכ"ל בכיר לתחום אינטגרציית הנתונים אינפורמטיקה. "היום זה ברור שארגונים נאבקים בהררי מידע ומנסים להבין ולמנף את אותו מידע, מובנה ולא מובנה, הקיים אצלם. כעת יוכלו לקוחותינו לנצל מידע זה על הצד הטוב יותר".

"השילוב בין הספק העצמאי מספר אחת בעולם לאינטגרצייה של נתונים עם הספק המוביל של פתרונות מבוססי Hadoop יספק לשוק פתרון מיטבי להתמודדות עם כמויות גדולות של מידע, המצויות כיום הארגונים מכל הגדלים, בכל העולם", אמר מייק אולסן (Mike Olsen), מנכ"ל Cloudera. שיתוף פעולה זה יאפשר לארגונים ליהנות מיתרונות פלטפורמת איחוד הנתונים של אינפורמטיקה, יחד עם טכנולוגית ניהול מידע מתקדמת של קלאודרה בכדי לעבד ולנתח כמויות גדולות של מידע".

אירועים קרובים