תוכן שיווקי

פשטות בעבודה עם Boyum IT

חברת Boyum IT, שותפה מובילה של SAP לתחוםSAP Business One, מרחיבה את מוצר הדגל B1UP ומסייעת ללקוחות להגדיל את הערך העסקי של SAP Business One ● ראיון עם מנכ"ל החברה, מיכאל בויום

16/11/2010 12:39

Boyum IT היא ספקית פתרונות תכנה לניהול עסקי, המתמקדת במכירה ותמיכה ב-SAP Business One, לרבות שירותי תכנה וייעוץ, כדי לאפשר לעסקים בסדר גודל קטן ובינוני להפיק תועלת מיידית מהמערכת, באמצעות ניהול נכון של עסקיהם. החברה מציעה טווח רחב של פונקציות וכלים על מנת למקסם את התהליך העסקי של הלקוחות. מוצר הדגל של Boyum IT, שזכה לשבחים רבים הוא ה-B1 Usability Package (או בקיצור: B1UP) – תוסף ייחודי עבור SAP Business One.

בראיון עם מנכ"ל החברה, מיכאל בויום (Mikael Boyum), הוא מרחיב על יכולות מוצר הדגל של החברה Boyum IT, ועל האופן שבו היא מסייעת לעסקים קטנים ובינוניים למקסם את תועלתם העסקית.

כיצד מסייעת Boyum IT ללקוחותיה להרחיב את הערך העסקי ממערכת SAP Business One?
"פיתחנו מערכת כלים ייעודית עבור SAP Business One – B1UP – שלצד העובדה שהיא הופכת את SAP Business One ידידותית עוד יותר לשימוש עבור הלקוחות, היא מקלה משמעותית את תהליך הטמעתה והתאמתה לצורכי הלקוחות. כך, באמצעות ממשקי משתמש שונים, באפשרות הלקוח לשנות את מגוון התצורות הכלולות ב-SAP Business One, מבלי להיות בעל יכולות פיתוח של SAP. המיישם שלנו יכול להיות באתר הלקוח ולהתאים את התצורה המתאימה. היות שכך, נחסך זמן יקר, ובאמצעות  B1UP, הופכת מערכת SAP Business One לגמישה ודינאמית יותר".

לאחרונה הרחבתם את מוצר הדגל, B1UP, עם שני מודולים חדשים. מהם ומה יתרונותיהם?
"המודול הראשון שהצגנו לאחרונה הוא מודול B1 Print & Delivery, המשדרג את יכולות המשתמשים לשלוח במייל מסמכים שיווקיים והצהרות תקציביות היישר ממערכת SAP Business One באמצעות ה-Outlook, ולחסוך בכך זמן וכסף. בנוסף, השקנו לאחרונה את מודול B1 Document Manager – כלי ייעודי עבור חברות המבקשות לשלוט במסמכים המצורפים מקרוב (לדוגמה – הסמכות ISO) ולהעשיר אותם באמצעות חיבור לפרויקטי SAP, מרכזי רווח, מסמכים וכד'. שני מודולים אלו הינם הרחבה של B1UP כאשר בהמשך צפויים להתווסף מודולים נוספים".

כיצד היית מסכם את הדרך שעשיתם מאז היווסדכם, ולאן פניכם?
"Boyum IT נוסדה ב-1997 ובתוך מספר שנים הפכה מבית תכנה קטן לאחד מחברות הייעוץ והפיתוח המובילים בסקנדינביה של SAP Business One, עם משרדים באוסלו, לונדון, המבורג וסאקרמנטו Boyum IT הינה שותפה עסקית של SAP משנת 2004. כיום, ל-Boyum IT שיתופי פעולה עם למעלה מ-200 שותפים ביותר מ-30 מדינות שונות בעולם. מטרתנו המרכזית היא להפוך אתSAP Business One למערכת האטרקטיבית ביותר עבור מגזר העסקים הקטנים והבינוניים, הן עבור שותפינו והן עבור לקוחות SAP Business One".

אירועים קרובים