תוכן שיווקי

NetApp זכתה בתוכנית הפרסים "Best Practices" עבור יעילות אנרגיה, מחשוב ירוק ו-Data Center

16/11/2010 12:44

SNW הכתירה את נט-אפ (NetApp) כזוכה בתוכנית הפרסים "Best Practices" לסתיו 2010 בקטגוריות יעילות אנרגיה, מחשוב ירוק ו-Data Center. תוכנית הפרסים "Best Practices" של SNW מזהה מצויינות בקרב משתמשי פתרונות וגישות ניהול IT.

נט-אפ הוכרה כמנצחת בתוכנית בעקבות ה-Data Center החדשני שהקימה בחברת RTP (ר"ת Research Triangle Par) אשר ממוקמת בצפון קרולינה. Data Center זה, אשר הוקם בשנת 2009, משתמש בטכנולוגיה מהפכנית ועקרונות התכנון שלו מכוונים כך שיפחית בזבוז ויהיה יעיל ביותר מ-80% בהשוואה למרכזי נתונים מסורתיים. כאשר מנוצל בצורה מלאה, מרכז המידע של RTP מפחית פליטה של CO2 בהיקף של 95,000 טונות לשנה בקירוב, שווה ערך להורדת 16,000 מכוניות מהכביש לשנה. ה-Data Center של RTP גם היה הראשון שזכה בדירוג Energy Star מ-EPA, עם תוצאה כמעט מושלמת של 99 מתוך 100.

נט-אפ השתמשה לראשונה ב-Data Center של RTP כדי לחקור צעדים ראשונים ולשפר גמישות ויעילות עם טכנולוגיות לתשתית IT מאוחדת, כדי לספק מחשוב ענן ו-IT לפי דרישה, אשר יעזרו ללקוחות ברחבי העולם להאיץ את העסק שלהם. ה-Data Center גם משמש כתכנית לארגונים המחפשים לעצב מרכזי מידע דינמיים משל עצמם.

"בנינו את ה-Data Center בחברת RTP מהיסוד כדי לשמש דוגמה לחברות אחרות ולהראות להן כיצד הן יכולות להטמיע תשתית IT מאוחדת גמישה ויעילה המספקת את רמת השירות הדרושה להם וגם כדי למקסם את יעילות ה-IT", ציין טום בראינט, סגן נשיא משאבי מקומות עבודה, נט-אפ. "אנו גאים בכך שנציגים מלמעלה מ-500 ארגונים סיירו במתקנים שלנו כדי להיווכח בעצמם כיצד טכנולוגיה best-of-breed יכולה לסייע להם להשיג גמישות ויעילות רבים יותר, על ידי מעבר לתשתית IT מאוחדת. אנו מודים ל-SNW שכיבדה אותנו בפרס זה ובזיהוי הרצון שלנו לשמירה על הסביבה והטכנולוגיה שלנו".

"מערכות חדשניות ואסטרטגיות הממוקדות על הגנה על מידע, יעילות אנרגיה, וירטואליזציה ומחשוב ענן מגדירות מחדש את תשתית ניהול ה-IT", ציין אלן דאלי, סגן נשיא בכיר לאירועים, IDG. "הארגונים והמקצוענים שנשפטו להיות הזוכים בתחרות 'Best Practices' של SNW הם הטובים ביותר, כאשר מדובר בזיהוי ויישום אפליקציות אסטרטגיות לעסקים שלהם".

אירועים קרובים