תוכן שיווקי

לקראת כנס PRINT 2010: מפעיל תשיק דור חדש של מכונת דפוס תעשייתית בצבע

16/11/2010 16:53

מפעיל, נציגתה של יצרנית הציוד להפקת מסמכים במשרד הגדולה בעולם, ריקו (RICOH) בישראל, תשיק את דור ההמשך של מכונת הדפוס התעשייתי בצבע –  'Pro C901/C901s Graphic Arts Edition. ההשקה תיערך במסגרת כנס PRINT 2010, שייערך בשבוע הבא, ביום ראשון ה-21.11, במרכז הכנסים אבניו. המדפסת כוללת בקר הדפסה מובנה מבית קריאו (Creo), והשקתה תיעשה בשיתוף פעולה של מפעיל וקריאו ישראל. לכנס ולאירוע ההשקה יגיע עמנואל הלחב, יועץ טכנולוגי בכיר, ריקו העולמית, שירצה ויפרט על מגמות הדפוס בעולם, ויציג את המכונה שתושק ואופן פעולתה.

"זיהינו צורך של מאות ארגוני ביניים ומערכות גדולות בישראל במערכות דפוס תעשייתיות בצבע", מבהיר רז דרבי, מנהל חטיבת הדמיה והדפסה במפעיל. "מערכות אלו ממלאות את כל צרכי הדפוס בצבע, בארגונים המפיקים ומדפיסים עשרות אלפי דפי צבע בחודש. מערכות דפוס כאלו מחזירות את ההשקעה בהן בזמן קצר", קובע דרבי.

דרבי מוסיף ומרחיב ש-"למכונה יתרונות משמעותיים: מעבד רב-עצמה הפועל במהירות גבוהה מאוד ומפיק תמונה חדה ואחידה ברזולוציה של 1,200 dpi אמיתיים מהעמוד הראשון ועד העמוד האחרון. יכולת ניכרת לביצוע הדפסות גדולות עם סוגי נייר שונים וקיבולת נייר מקסימאלית של 11,000 דפים. מנגנון זיהוי נייר כפול ומערכת סנסורים לווידוא יציאה ישרה של הדפים, דבר התומך ב-registration מלא, דהיינו תאימות מלאה של מסגרת טקסט בהדפסה דו צדדית וגם יכולות גימור ייחודיות, המאפשרות להוציא חוברות גמורות 'ישירות מהתנור', בלא צורך נוסף לטפל בהן".

"ליבת הפעילות של מפעיל אצל לקוחותיה" מדגיש דרבי, "הוא במתן שירותי הטמעה ופתרון כולל לעולמות ניהול הדפוס וניהול המסמכים בארגונים, תוך ייעול תהליכי עבודה והפקת המסמכים הלוגיסטיים ואחרים בארגון. הדגש העיקרי של החברה במתן מענה מקיף הכולל גם אספקת תוכנה ואינטגרציה בעולם הדפוס וניהול המסמכים, ולא רק אספקת מוצרי ההדפסה. החברה מספקת תוכנות המסייעות לניהול הדפוס ולמיטוב שלו מחד ולייעול וקיצור תהליכי עבודה מאידך, כמו גם צמצום עלויות ההדפסה הכוללת ולחסכון בנייר. אנו דואגים להתאמה אישית עבור הלקוח תוך שימוש מושכל של המוצרים השונים של החברות אותן אנו מייצגים בישראל – ריקו, HP וטושיבה".

"מפעיל מציעה ללקוחות, יכולת מקיפה לכל תחום ניהול המסמכים, מעבר להדפסה, כגון ניהול מסמכים בעולם הדיגיטלי, יכולת המרת קבצים, ניהול מידע משתנה, והפקת קטלוגים באופן אוטומטי. אלו, לצד אבטחת מידע כוללת לאורך כל התהליך". מפעיל אמונה על שני התחומים – ניהול מסמכים ובתוכו, ניהול ההדפסה". לניהול ההדפסה, מסביר דרבי, חוקים שונים, כגון למי בארגון מותר להדפיס מה וכמה, האם המסמך יודפס בצבע, ועוד. ניהול מסמכים הוא תהליך ארגוני רחב יותר, הנוגע להיבטים הפיסיים של הדפסת המסמך, בנוסף לניהולו, העברתו לישויות ארגוניות אחרות, המרתו מתצורה אחת לשנייה להוספת ברקוד על גבי המסמך ועוד.

"למפעיל, התמחות במיפוי וניתוח צרכי לקוחותיה ובהתאמה והטמעת הפתרון הכולל הנדרש. הליכי המיפוי, מתבצעים בבית הלקוח, תוך ראייה כוללת ומקיפה, ותחת מעטפת Total office solution – T.O.S. תוצאות המיפוי הינן מכלול שלם של מתן פתרונות לצרכים לניהול תהליכים, פתרונות תוכנה וחומרה, תוך הקמת והטמעת מערכות מבוקרות ומבקרות מתוך ידע והנבה עמוקה בהפקה ובניהול מסמכים במשרד הממוחשב. מכלול מקיף כזה מאפשר שיפור מתמיד בהשגת המטרות שהארגון הציב".

מפעיל נוסדה ב-1939 ומונה יותר מ-200 מועסקים. עשרות מהם פועלים בעולם התוכנות לניהול הדפוס והמסמכים. "מאז היווסדה, ועד היום", הוסיף דרבי, מפעיל מובילה בפתרונות כוללים להפקת, צילום וניהול מסמכים בצבע ובשחור לבן". לדבריו, "מפעיל שמה לה כמטרה, לשתף פעולה עסקית, רק עם חברות המקפידות לייצר מוצרים ידידותיים לסביבה, ובכך לסייע ללקוחותיה להיות ירוקים יותר".

דרבי סיכם בציינו,כי  "הדגש העיקרי של מפעיל הוא במתן פתרון הכולל גם אספקת תוכנה ואינטגרציה בעולם הדפוס וניהול המסמכים, ולא רק לשים דגש על אספקת מוצרי ההדפסה".

אירועים קרובים