תוכן שיווקי

תוכנת Xerox ColorQube Print Advisor תורמת להגברת מודעות העובדים לשיפור, התייעלות וחיסכון בעלויות ההדפסה, תוך חשיבה על היבטי המשרד הירוק

17/11/2010 14:00
כלי חדש. זירוקס

זירוקס ישראל מציגה חידוש עולמי בתחום ניהול ההדפסות ושמירה על איכות הסביבה בארגונים – תוכנת Xerox ColorQube Print Advisor המוענקת בחינם לכל ארגון הרוכש את מרכז ההדפסה הצבעוני מסדרת Xerox ColorQube 9200. ייעוד התוכנה הנו לחנך ולהגביר מודעות בקרב העובדים בכל הקשור להתייעלות וחיסכון בעלויות ההדפסה הארגוניות, תוך הקפדה ומתן תשומת לב להיבטים הסביבתיים הנובעים מפעולות אלו, כחלק מקונספט "המשרד הירוק" של זירוקס. התוכנה מספקת מידע בזמן אמת לגבי ההשפעה הכלכלית והסביבתית של עבודות ההדפסה בארגון.

לתוכנת Xerox ColorQube Print Advisor ממשק אינטראקטיבי וידידותי למשתמש המספק לעובד משוב בזמן אמת בנוגע למשמעות הכלכלית והסביבתית של הרגלי ההדפסה שלו. לדוגמה, לאחר שנשלחת עבודת הדפסה ל-Xerox ColorQube 9200, התוכנה מנתחת את אופי העבודה באופן מיידי ונותנת הצעות כיצד ניתן היה להדפיס את אותה העבודה, באופן חסכוני יותר. כך למשל, היא תמליץ להדפיס מסמך מרובה עמודים על שני צידי הדף במקום על צד אחד, ותספק טיפים כיצד ניתן לצמצם את טביעת הרגל הסביבתית של הארגון בכל הקשור לניהול עבודות ההדפסה שלו.

תוכנת Xerox ColorQube Print Advisor תורמת רבות לחסכון הארגון ויעילותו, מכיוון שהיא מספקת המלצות לחסכון בעלויות ההדפסה. כמו כן, מאפשרת התוכנה הפקת דוחות תקופתיים לגבי אופי ההדפסה של המשתמשים השונים בארגון ומספקת למנהלי המחשוב בארגונים מידע מפורט לגבי עלויות ההדפסה, באופן שעוזר להם לנתח את העלויות הנדרשות ולתכנן את פעולות ההצטיידות שלהם.

בהמשך השנה צפויה Xerox להציג את ה- Xerox ColorQube Print Advisor Premium, גרסה חדשה של התוכנה אשר תסופק תמורת תשלום ותציע מאפיינים שלא קיימים בגרסה הנוכחית, כגון- התאמה לכל סוגי המדפסות בארגון ואפשרות ליצור דוחות מותאמים אישית ומפורטים לכל משתמש.

תוכנת Xerox ColorQube Print Advisor היא בת הלוויה המושלמת לסדרת המדפסות Xerox ColorQube 9200, אשר חוללה מהפכה בתחום ההדפסה כאשר הציגה לראשונה מרכז הדפסה בטכנולוגיית הדיו המוצק הייחודית לזירוקס, והביאה להפחתה של 90 אחוזים בפסולת המתכלים הנוצרת בעת עבודת ההדפסה לעומת מכשירים מקבילים בטכנולוגיות אחרות, ולחיסכון של 62 אחוזים בעלויות הדפסה בצבע.

אירועים קרובים