תוכן שיווקי

לקראת כנס סאפ: טודן טכנולוגיות מידע

21/11/2010 15:20

מאת אבי שטיינהוף, מנכ"ל טודן טכנולוגיות מידע

טודן טכנולוגיות מידע היא שותפה עיסקית בכירה של חברת SAP. החברה החלה את פעילותה ביישום SAP Business One בשנת 2003. טודן עוסקת במתן שירותי פיתוח, יישום והטמעה של מערכת SAP Business One. במהלך השנים מאז 2003 ביצענו מאות פרויקטים של ישום והטמעה במגוון רחב של חברות. החברה בעלת ניסיון רב ביישום תהליכי תפעול (ניהול מלאי, ניהול ייצור, ייבוא ורכש), ותהליכי סחר מורכבים (פיתרון לשוק הקמעונאות) במערכת ה-SAP Business One.

בצוות הפיתוח מועסקים מהנדסי תוכנה בעלי התמחות בסביבת הפיתוח SDK (ר"ת Software Development Kit) של מערכת ה-SAP Business One. היודעים לתרגם את צרכי הלקוח לתהליכים ב-SAP Business One במהירות וביעילות רבה ובכך להתאים את המערכת לצרכי הלקוחות בגמישות מירבית.  צוות הפיתוח מורכב מפורשי חברת SAP בעלי נסיון עשיר ורב במוצר המכירים את המערכת לפניי ולפנים.

מרכז התמיכה של טודן משרת בצורה מקצועית ויעילה את מאות לקוחותינו. מרכז התמיכה מספק מענה טלפוני ובמידת הצורך פותר תקלות בהתחברות מרחוק. הכרות מעמיקה עם הכלים והטכנולוגיות שסאפ מעמידה לרשותנו מחד ושילוב עובדי SAP לשעבר שעסקו בתחום זה מאידך מאפשרת לנו לספק את השירות המקצועי ברמה הגבוה ביותר. לחברה נסיון מוכח בביצוע פרויקטים בארגונים רב חברתיים הכוללים סינכרון ותהליכים משולבים בין החברות השונות. מימוש התהליכים מתבצע באמצעות מוצר טכנולוגי מתקדם של חברת SAP הנקרא B1i . מוצר זה מאפשר להגדיר תהליכים רב חברתיים (לדוגמא הזמנת רכש בחברה אחת יוצר הזמנת לקוח בחברה אחרת), לסנכרן נתונים בין חברות (לדוגמא עדכון פריט/מחירון בחברה אחת יבצע עדכון רוחבי בכל החברות האחרות). ההגדרה מתבצעת ללא צורך בפיתוח. הפיתרון מאפשר חיבור בין חברות המריצות SAP Business One ו/או SAP ECC6. בנוסף פיתחנו פתרונות משלימים לתחום כגון: אובליגו רב חברתי ותשלומים רב חברתיים.

טודן פיתחה מודול BPM (ר"ת Business Process Management) אינטגרטיבי במערכת SAP Business One. מודול זה מאפשר להגדיר חוקים ותהליכים עיסקיים במערכת המשקפים את התהליכים והמדיניות של הארגון בו המערכת מיושמת. באמצעות מודול זה ניתן בין היתר להגדיר זרימת מסמכים פנימיים של המערכת, תזמון משלוח מיילים, מחולל פעילויות, מנגנון התרעות וחסימות מקוון ומחולל ליצירת מסמכים חדשים כחלק מהגדרת תהליך. כל זאת ללא צורך בפיתוח. אשף הגדרות ומסכים ידידותיים מאפשרים הגדרה וניהול החוקים.

בנוסף לטודן מודולים משלימים למגוון תחומים הכוללים בין היתר פתרונות לתחומים הבאים:

*    מחולל SMS ים
*    מודול קמעונאות הנותן פתרון רחב לתחום הסחר, התאמות ספקים, ניהול סניפים, ניהול היררכית פריטים, רכש ומימשקים מובנים למערכות קופה שונות (ריטליקס, יוניצג ועוד)
*    ייצור – ניהול גרסאות עצי מוצר, ניהול קבלני משנה, ניהול ריצפת ייצור (ניתובים ודיווחים מריצפת הייצור)
*    מכירות – ניהול קמפיינים, ניהול מבצעי מכירה
*    רכש – ניהול דרישות רכש, ניהול בקשות להצעות מחיר מספקים
*    Reducing Information Overload!

אירועים קרובים