תוכן שיווקי

אינפורמטיקה הוצבה ברביע המובילים של גרטנר לתחום כלי אינטגרציית נתונים

גרטנר מכירה ביכולתה של אינפורמטיקה להוציא לפועל את חזונה העסקי בתחום

25/11/2010 14:43

חברת Informatica, הספקית העצמאית המובילה של תוכנות ושירותים להטמעה של נתונים ארגוניים, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן, הודיעה כי גרטנר הציבה אותה שוב ברביע המובילים של רביעי הקסם לתחום כלי איחוד הנתונים (Data Integration) תוך מתן זינוק משמעותי יחסית למתחרים בתוך הרביע. ביוני האחרון הוצבה אינפורמטיקה באותו הרביע בתחום כלי איכות הנתונים (Data Quality).

על פי דו"ח חברת גרטנר, "מובילים בשוק כלי איחוד הנתונים הם אותן חברות המתרכזות במתן כלים ייעודיים המספקים פתרונות איחוד נתונים במגוון דרכים. יצרניות אלה חזקות יותר בדפוסי איחוד נתונים מסורתיים אך הן תומכות גם בדפוסים חדשים יותר המאפשרים ביצוע איחוד נתונים בהקשר של SOA. לחברות המובילות נתח שוק גדול יותר, הן יוזמות מגמות חדשות, בין היתר על ידי מתן אפשרויות נוספות לשימוש במוצריהן ועל ידי זיהוי בעיות עסקיות חדשות להן כלי איחוד נתונים יכולים לסייע.

במשך השנה האחרונה חיזקה אינפורמטיקה את מקומה כמובילה בתחומי איחוד הנתונים ואיכות הנתונים הודות להצגת פלטפורמת 9 החדשה אשר הרחיבה את השימושיות באיכות הנתונים ואת שיתוף הפעולה בין המחלקות העסקיות למחלקת ה-IT. רכישת חברת סיפריאן, מובילה בתחום ה-MDM, בינואר השנה, תרמה ליכולת לספק "מבט אחיד" על הנתונים ללקוחות הארגון, לעובדיו, לספקים שעימם הוא עובד וכו' וזאת על מנת להגביר יעילות תפעולית, להעלות רמת שביעות לקוחות ולעמוד טוב יותר בדרישות הרגולציה.

במרץ השנה רכשה אינפורמטיקה את חברת 29West, חלוצה בטכנולוגית העברת מסרים בזמן אחזור קצר (Low Latency Messaging). בעזרת יכולות ה-Zero Latency של החברה, מצליחה אינפורמטיקה להציע את פלטפורמת אינטגרציית הנתונים הראשונה המספקת יכולת זו לארגונים. אינפורמטיקה הודיעה באחרונה על שיתוף פעולה עם חברת קלאודרה על מנת לסייע ללקוחות למנף נתונים בהיקפים גדולים. בנוסף, חשפה אינפורמטיקה את ה-Informatica Cloud 9 – יכולת מתקדמת ומקיפה לשילוב נתונים בענן כפלטפורמה לפי דרישה, גם דרך Amazon EC2.

"אנו מרוצים מכך אינפורמטיקה הוצבה ברביע המוביל של גרטנר לתחום כלי איחוד הנתונים", אמר גיריש פנצ'ה (Girish Pancha), סמנכ"ל בכיר לתחום מוצרי איחוד הנתונים אינפורמטיקה. "אנו מאמינים שהבחירה בנו נותנת גושפנקא לצמיחה של אינפורמטיקה ולנוכחות שלנו בשוק, כאשר יותר ויותר ארגונים הופכים את אינפורמטיקה למוצר סטנדרטי אצלם לנושא איחוד ואיכות נתונים. יש לנו את פלטפורמת איכות הנתונים המקיפה ביותר בשוק כיום ושחרור גרסה 9, כמו גם ההישגים שלנו בתחומי הענן, MDM, ILM, B2B' CEP ו- Ultra Messaging מבטיחים כי אינפורמטיקה תמשיך לספק פתרונות למגוון רחב של צרכים קריטיים בארגונים".

אירועים קרובים