סיכום שנתי
כלנית מסיימת שנה עם הישגים מרשימים בתחום הפעילות במרכזי התמיכה והמוקדים הטלפוניים. דורון הראל, מנהל אגף השירותים המנוהלים, כינס את מנהלי המרכזים של כלנית בכדי להודות לכולם על העבודה הקשה, העמידה ביעדים ושביעות הרצון הגבוהה של הלקוחות.
כלנית מסיימת שנה עם הישגים מרשימים בתחום הפעילות במרכזי התמיכה והמוקדים הטלפוניים. דורון הראל, מנהל אגף השירותים המנוהלים, כינס את מנהלי המרכזים של כלנית בכדי להודות לכולם על העבודה הקשה, העמידה ביעדים ושביעות הרצון הגבוהה של הלקוחות.