תוכן שיווקי

צבי פויר, סגן נשיא פתרונות לתעשיית ה-PLM ב-Siemens PLM: יכולות חברת Siemens ממונפות לטובת לקוחותינו בכל העולם

ראיון עם צבי פויר, סגן נשיא פתרונות לתעשיית ה-,PLM ב-Siemens PLM, לקראת יום ה-PLM הישראלי של מקיט מערכות ● יום ה-PLM הישראלי ייערך ב-1.12.2010, ב-AVENUE, קריית שדה התעופה, בהשתתפות בכירי Siemens PLM העולמית ● צבי פויר הישראלי אחראי על הגדרה ופיתוח פתרונות תעשייתיים ב-Siemens PLM ומשרת לקוחות בכל העולם

25/11/2010 15:18

מהו הערך המוסף של PLM בארגון, כפי שאתה רואה אותו, בארץ ובעולם?
המוצרים שכולנו מכירים, כולל מוצרי אלקטרוניקה, מטוסים, מכוניות ועוד, הופכים למורכבים יותר וקטנים יותר. מוצרים רבים נוצרים, כתוצאה משיתופי פעולה ועל ידי צוותים מבוזרים. זמן המדף של מוצרים אלו, הולך ומתקצר. מערכת ה-PLM נועדה לסייע לארגונים, לפתח מוצרים אלו ולשפר את שיתוף הפעולה בין צוותים שונים בתוך החברה, כמו מהנדסים ואנשי פיתוח מדיסציפלינות שונות וכן לקשר בין החברה לגורמים מחוצה לה, השותפים לפיתוח המוצר. כל זאת, על מנת לייצר את המוצר הטוב ביותר.

מה מייחד את מערכות ה-PLM ב-Siemens PLM?
חברת  Siemens PLM הינה חלק מחברת הענק Siemens, שהיא עצמה, המשתמשת הגדולה ביותר של מערכות PLM. במסגרת זו, יש כר נרחב לפיתוח ובדיקה של מערכות ,PLM בתעשיות מגוונות, כולל: אנרגיה, רפואה, רכבות ועוד. למעשה ל-,Siemens יכולות ייצור, ממנורת להט ועד כור גרעיני. מעבר לכך, אנו מציגים ניסיון של 35 שנה, בקרב התעשיות הגדולות בעולם, כולל תעשיות רבות מרשימת Fortune 500. הניסיון והידע הרב של Siemens ממנופים לטובת הלקוחות, כמו שאמר יו"ר Siemens, טוני אפוזו, " לעולם לא ניתן ללקוחותינו להיכשל", זו הגישה העסקית שלנו.

היום מדברים הרבה על אנרגיה ירוקה. איך הדבר קשור ל-PLM?
אנחנו מודעים כבר שנים, לתקנים בתחום איכות הסביבה. נושא איכות הסביבה, מאוד קרוב ל-Siemens, שאחד מתחומי פעילותה, הינו תחום האנרגיות המתחדשות. מערכות ה-PLM של Siemens, מסייעות לעמידה בתקנים המחמירים בעולם, בתחום איכות הסביבה, מתחילת תהליך פיתוח המוצר, במסגרת ניהול הדרישות. בנוסף, עצם השימוש במערכת PLM, מתחילת תהליך התכנון, חוסך בבניית מודלים פיזיים, כי ההדמיות מבוצעות באופן ממוחשב. כך גם המערכות, מכוונות לתוצאה הרצויה ונמנעות טעויות, לאחר מעשה, שמקורן בתכנון לקוי.

אירועים קרובים