תוכן שיווקי

זום לעסקים – תוכנת ניהול עסק לחברות קטנות – גייסה מעל 3,000 לקוחות חדשים ב-3 שנים

29/11/2010 14:33

אשבל טכנולוגיות, היצרנית הבלעדית של תוכנת ה-ERP "פריוריטי", הגתה את רעיון המערכת הקטנה, זום לעסקים, לאחר שזיהתה את הפוטנציאל הטמון בחדירה לשוק התוכנות לעסקים קטנים תוך מינוף יתרונה כשחקנית מובילה בתחום תוכנות ניהול העסק בישראל. אשבל דילגה מעל חבלי הלידה והאתגרים העומדים בפני חברות חדשות בתחום (כגון: גיוס עובדים, בחירת טכנולוגיה, אפיון, פיתוח ובדיקות המערכת ועוד), והתבססה על הכלים הקיימים והטכנולוגיה המתקדמת של פריוריטי, על מנת לתת מענה רחב לצרכי הניהול בארגונים קטנים, בעלות נמוכה במיוחד. מהלך זה הוביל לשיעור חדירה של מעל 3,000 לקוחות חדשים בתקופה של 3 שנים.

בדיעבד, ודאי קל יותר לנתח את הסיבות לתוצאות המרשימות הללו, ולהלן עיקרן:

–    איכות המוצר – זום לעסקים הינה מערכת ERP בעלת עושר פונקציונאלי  ניכר, ביתרון משמעותי לעומת המוצרים המקבילים

–    המחיר – זום לעסקים מוצעת במחיר חסר תחרות במונחי עלות תועלת

–    כלי הניהול – זום לעסקים "ירשה" מפריוריטי כלים שמאפיינים "מוצרים גדולים", כגון: מודול BI, מנגנון לניהול תהליכים, מחולל חוקים עיסקיים וכו'

–    הבשלות – בהיותה נגזרת של פריוריטי, נהנית זום לעסקים מהבשלות והניסיון של פריוריטי שהיא מערכת ה-ERP הנפוצה בישראל בתחום ה-SMB.

–    האבולוציה – מערכת פריוריטי מתפתחת ללא הרף ומקפידה להיות בחזית הטכנולוגיה והפונקציונליות בה מתרחבת בקביעות, זום לעסקים מיישרת איתה קו מייד וללא דיחוי

–    האופק – לקוח זום לעסקים יודע שכאשר הוא יגדל, או שצרכיו יתרחבו, יוכל לבצע מעבר לפריוריטי בצורה חלקה, ללא צורך בהסבות נתונים וללא צורך בהטמעה מחדש עקב התשתית והטכנולוגיה הזהים.

זום לעסקים נמכרת כיום תמורת מנוי חודשי של החל מ-100 ש"ח לחודש ומוצעת אף בטכנולוגיה של מיחשוב ענן הכוללת גם שרותי אירוח. כלומר, הלקוח אינו רוכש שרת ותשתיות, אלא נהנה משירותי אירוח בחוות שרתים מוגנת ומקצועית של 012 המנוהלים על ידי אשבל טכנולוגיות. בכך, אשבל לוקחת אחריות מלאה על השרת ואחזקתו, על בסיס הנתונים, על התקנת התוכנה ועדכון גרסאותיה ואפילו על גיבויים. שירותי האירוח ניתנים ללקוחות זום תמורת סכום של החל מ-150 ש"ח נוספים לחודש. בימים אלו של סוף שנה, מהירי ההחלטה שיזמינו את תוכנת זום לעסקים, יוכלו ליהנות משירותי אירוח ל-3 חודשי ניסיון ללא תמורה!

לתאום מצגת ופרטים אנא פנה למחלקת קשרי לקוחות, בטלפון 03-9251000 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים