תוכן שיווקי

ישראל על מפת ה-PLM בעולם

סטיב באשאדה, סגן נשיא מוצרי Teamcenter ב-Siemens PLM העולמית: "ישראל מתאפיינת ביישום מעמיק במיוחד של פרויקטים בתחום ה-PLM" ● ראיון לקראת יום ה-PLM הישראלי של מקיט מערכות, שייערך ב-1.12.2010 ב-AVENUE, קריית שדה התעופה, בהשתתפות בכירי Siemens PLM העולמית

29/11/2010 16:27

איזה תפקיד ממלאת Siemens בתחום ה-PLM בעולם?
בעבר באופן מסורתי תחום ה-PLM היה ממוקד בהנדסה. Siemens קידמו את התחום, מהנדסה אל עבר יישום גלובלי של מחזור חיי מוצר מלא, כולל ייצור, תחזוקה ודרישות. בסיוע ,Siemens כיום הפוקוס כבר לא בהנדסה בלבד, אלא יש רלוונטיות לתחומים רבים נוספים.

אילו מגמות אתה מזהה בתחום ה-PLM בהווה ובעתיד?
כיום לקוחות מעוניינים לפשט את הסביבה בה הם עובדים ואני מבחין במספר מגמות עיקריות: ראשית, לקוחות מעוניינים באינטגראציה עם מערכות, כולל עם מערכות לגאסי וזהו אתגר. לאחרונה, ישנה גם מגמה של קונסולידציה ומחפשים מערכות PLM שיכסו תחומי עיסוק מגוונים. בנוסף, יש כיום מגמה של גלובליות בתחומי ייצור, עיצוב ועוד. כתוצאה מכך, על ארגונים לתת מענה ללקוחות 24/7 באופן גלובלי וגם מערך ה-PLM צריך להתאים עצמו לכך. מגמה נוספת המשפיעה על תחום ה-PLM, קשורה לתחום החדשנות. מערכת ה-PLM מסייעת למינוף הקריאטיביות של האנשים, לניהול רעיונות ומסייעת להבין איזה רעיון, ייתן בסופו של דבר, את הערך העסקי הגבוה ביותר.

מה המקום של ישראל יחסית לעולם, בתחום ה-PLM?
ישראל היא אומנם ארץ קטנה, אך משמעותית בפרספקטיבה של חברות היי-טק ותעשיות בטחון ותעופה. תחום ה-PLM מיועד לסייע בהשגת פרודוקטיביות בכל העולם, כולל בישראל. יש בישראל הזדמנויות נהדרות בתחום ה-PLM. בחרנו במקיט כנציגתנו בישראל משום שלמקיט יש את המיומנות והיכולת לנצל את היתרונות שיש בישראל.

איך תהליכי ההטמעה בישראל, בהשוואה למדינות אחרות בעולם?
בחמש השנים האחרונות אני מזכיר את ישראל כדוגמא, לדרך בה צריך לנהל פרויקטים. בישראל יודעים איך להגיע למשתמש הקצה, לעשות הערכה נכונה של המצב וללוות את הפרויקט, גם לאחר ההטמעה ובכך למקסם את הרווח. ראיתי פרויקטים במקומות רבים וישראל מתאפיינת ביישום מעמיק במיוחד של פרויקטים בתחום ה-PLM.

אירועים קרובים