תוכן שיווקי

מקיט החלה לשווק גרסה מתקדמת של מודול Teamcenter PPM לניהול פרויקטים, תוכניות ופורטפוליו

המערכת מסייעת להחזר השקעה (ROI) מהיר יותר על הוצאות המחקר והפיתוח

30/11/2010 13:38

חברת Siemens PLM השיקה מודול מתקדם לניהול פרויקטים, תוכניות ופורטפוליו (תלקיט מוצרים). מדובר במודול Teamcenter PPM (ר"ת Portfolio, Program and Project Management), המשווק בישראל, באמצעות חברת מקיט מערכות, מקבוצת מלם-תים.

מערכת Teamcenter עם מודול PPM מאפשרת לארגון לקשר בין התכנון האסטרטגי של המוצרים, לבין ניהול הפרויקט, לצורך תפעול יעיל יותר, של כל תהליך מחזור חיי המוצר. ניהול הפורטפוליו של Teamcenter ממקסם את ההחזר על השקעה, בתחומי המחקר והפיתוח (מו"פ), באמצעות שליטה מתמדת, בבחירת התמהיל הנכון של השקעות הארגון. כאשר בוחנים את המו"פ כמכלול, מערכת Teamcenter משפרת את אסטרטגיית ניהול סל המוצרים ומאפשרת לנהל סדר עדיפויות נכון ותכנון מדויק.

בין היתרונות שמציע מודול PPM: ניהול סל המוצרים לאיזון בין מותגים, קווי ייצור, הצעות מוצר, טכנולוגיות, והזדמנויות עסקיות, ניהול רעיונות לדירוג, סינון, תעדוף ושליטה, ניהול פרויקטים ותוכניות, כולל לוחות זמנים משימות עבודה, מעקב וכו'. בנוסף, המודול מאפשר, ניהול תוכניות משולב עם תהליך ה- PLM  (מחזור חיי המוצר) וכך הופך את תהליכי העבודה לאוטומטיים. המערכת כוללת גם ניהול צרכי לקוחות, ניהול דרישות, ניהול שינויים, שיתופיות (collaboration), ניהול מסמכים, ניהול רשומות ועוד.

עמי דניאלי, סמנכ"ל בכיר לתחום ניהול ידע במקיט: "בזכות האסטרטגיה הברורה של ניהול הפורטפוליו, יכולות ה- Teamcenter בתחום ניהול הפרויקטים והתוכניות, מסייעות לנהל את משאבי הארגון ולשפר באופן דרמטי את ביצועי הארגון. כאשר הפרויקט מתבצע מול יעדים המוגדרים בבהירות, גדל התאום בין צוותי העבודה, לצורך השגת היעדים העסקיים של הארגון. באמצעות העלאת נראות התוכנית וסנכרון הפעילויות, ניתן לשפר את ביצועי הארגון ואת הרווחיות וכפועל יוצא מכך, לשפר את החזר ההשקעה על המו"פ".

אירועים קרובים