תוכן שיווקי

ניר בן יהודה: "אינטגרליס הוקמה כדי להביא תפיסת אבטחת מידע כוללת לארגונים בכל הגדלים"

09/12/2010 14:18

חברת אינטגרליס הוקמה מתוך מחויבות להביא לארגונים בארץ פתרון אבטחת מידע ברמה חדשה – המבוסס על ייעוץ אישי, אמיתי ואובייקטיבי לכל הארגונים – גם אלה שעד היום לא זכו להתאמה אישית של פתרונות. ניר בן יהודה, שמונה להוביל את הפיתוח העסקי של החברה החדשה, מספר על תפיסת אבטחת המידע המרעננת שאינטגרליס מביאה לשוק…

לפי ניר בן יהודה, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של אינטגרליס, הפעיל זה 15 שנה בעולם ההיי-טק ואבטחת המידע, חברת אינטגרליס הוקמה כדי להביא לארגונים בשוק הישראלי אבטחת מידע המבוססת על תפיסה כוללת ורחבה של הפתרון. "עבור כל לקוח, אנו רוצים להבין לעומק עד כמה הארגון מוגן, ואנו רוצים לבנות את הפתרון לטווח הארוך ולא רק להתייחס לבעיה נקודתית", אומר בן יהודה. "באינטגרליס לא נספק למנהלי המחשוב את הפתרון בטלפון, בלי להבין את התמונה הרחבה. כל לקוח שיפנה אלינו יזכה בפגישת ייעוץ ולשירות מלא, גם אם מדובר בארגון SMB וגם באנטרפרייז".

אילו יתרונות קיימים עבור מנהלי IT  בתפיסת אבטחת המידע הכוללת?
מתן פתרון אבטחת מידע לארגון זה קצת כמו ללכת לרופא. אתה מצפה שהרופא ייתן לך אבחון של מקור הבעיה וייתן לך טיפול שיפתור את הבעיה לטווח ארוך. אתה לא רוצה שהרופא יירשום תרופות  מיותרות שאתה לא צריך, ואתה גם בטח רוצה לדעת שהרופא לא מקבל תמריצים מחברת תרופות מסויימת. כך גם באינטגרליס. העובדה כי אנו מפעילים מערך שלם של שירותים: ייעוץ, אינטגרציה, הדרכה ושירות, מאפשרת לנו לספק פתרון שלם ומקיף, ולהתאים לכל ארגון את הפתרון המדויק ביותר – לצמצום הסיכון למינימום האפשרי, ולחסכון בעלויות מיותרות ולמנוע פגיעה בביצועים ככל הניתן.

אינטגרליסמבינים טכנולוגיה לרמת הרגליים של הפיירוול.
תפיסת אבטחת המידע שמובילה אינטגרליס מבוססת לא מעט על הרקע האישי של בן יהודה. לאחר כ-7 שנים בהן הוביל בחברת כלנית את מכירות התוכנה, קיבל בן יהודה את תפקיד סמנכ"ל מחלקת התוכנה בדאטה סייף. בשנתיים האחרונות ייצג חברות טכנולוגיה ישראליות בבריטניה ובנה עבורן את אסטרטגיית השיווק והמכירות.

"כבר מגיל 12 אני עוסק בפיתוח טכנולוגיות, אז פיתחתי תוכנה לימודית שנעשה בה שימוש על ידי חברות עסקיות. את התואר הראשון שלי עשיתי במדעי המחשב וצברתי ניסיון בתחום המכשור והתוכנה. רק לאחר מכן פניתי לתחום הפיתוח העסקי כשאני תמיד מקפיד לעבור הסמכות טכנולוגיות של כל החברות המובילות. הרקע הטכנולוגי מאפשר לי להבין לעומק את הפתרונות שאני משווק ולדבר בשפה אחת עם הלקוחות – מנהלי מערכות המחשוב. כשאנחנו מדברים על לעשות רגליים וקונפיגורציות לפיירוול שלו – שנינו מבינים במה מדובר. את הגישה לעסקים המתבססת על הבנה טכנולוגית אנו מיישמים כיום באינטגרליס".

איך התפיסה הזו, המבוססת על הבנת הטכנולוגיה, באה לידי ביטוי בפעילות שלכם?
"היתרון הגדול של אינטגרליס טמון בתהליך הייעוץ ללקוח. מאחר ואנו רוצה להכיר באמת את הלקוח ולהבין מה קורה, אנו נערוך פגישה אישית עם כל לקוח – כולל לקוחות קטנים. אחרי שאחד מה-Biz Dev נפגש עם הלקוח בייעוץ Level 1-3, אם יש צורך יינתן ייעוץ שני אליו מצטרף איש צוות טכני מ-Level 3-4. האיש הטכני מבין איך להגיע לליבה של הדברים – ויחד הם מרכיבים את הפתרון הטוב ביותר עבור הלקוח. פתרון שיביא בחשבון את המערכות הקיימות, את התקציב, את משאבי התחזוקה והתפעול, ואת התרבות הארגונית. תפיסת אבטחת המידע הכוללת גם גיוס אנשים שאוהבים ומבינים טכנולוגיה. אני לא צריך איש מכירות שמוכר פתרון הצפנה באותה צורה שהוא ימכור תנור או תפוח".

פרטים נוספים אודות אינטגרליס ניתן למצוא באתר החברה.

אירועים קרובים