תוכן שיווקי

BICS מובילה את פרוייקט ה-BW כחלק מפתרון ה-BI הכולל של חברת מוצרי מעברות; שווי הפעילות מוערך בכמה עשרות אלפי דולרים

19/12/2010 14:45

חברת מוצרי מעברות בחרה בפתרון של חברת פנורמה כמוצר ה-BI שלהם עבור דרג המנהלים. מרבית מנתוני החברה יושבים במערכות SAP השונות בין אם זה ECC ,CRM ,SBO אשר מגיעות אל מחסן הנתונים של SAP הוא ה-BW ומשם לקוביות OLAP והצגה בפנורמה.

יש לנו מספר אתגרים לא פשוטים בפרוייקט, מציין אדיר אורן – מנכ"ל החברה והיועץ הבכיר האחראי על פתרון ה-BW בפרוייקט. בשלב הראשון אותו סיימנו אנו סייענו ללקוח להגדיר את סט המדדים ברמה העסקית עבור כל מודול, פעילות זו כמובן בוצעה עם אנשי מעברות על מנת שתהיה שפה עסקית אחידה ומשותפת. האתגר השני הוא באפיון פרטני ובמידול הפתרון ב-BW, פתרון אשר נדרש לספק מקסימום גמישות לשינויים מצד אחד, פתרון עצמאי אשר לא משפיע על העבודה השוטפת של מעברות מצד שני וכמובן פתרון אשר יספק את מערך התחקור הפרטני עבור סט המדדים השונים במידה ויידרש. אנו לקראת עלייה עם כמה מודלים ראשונים לאויר, ומחכים בציפייה רבה לתחילת העבודה עם המערכת וקבלת הפידבקים הראשונים מציין אדיר.

BICSחברת BICS הינה חברת נישה אשר מתמחה במתן פתרונות BI מעל טכנולוגית SAP, החברה מתמחה במתן פתרונות SAP BI כגון: שדרוג גרסאות, Enterprise Reporting & Analysis , Modeling & Implementation , Data Management, Integrated Planning ושילוב מוצרי BI משלימים כגון SAP Business Objects  BWA ואינטגרציה עם מוצרי BI משלימים אחרים, BICS אף מציעה כיום סדנאות ממקודות באתרי הלקוחות השונים בתחומי BI שונים.

לפרטים נוספים ויצירת קשר: אדיר אורן – בטלפון 0545-615-656 , במייל: ובאתר החברה.

אירועים קרובים