תוכן שיווקי

Netwise הקימה את אתר האינטרנט של מבטח-סימון בהיקף של מאות אלפי שקלים

20/12/2010 15:21

Netwise הקימה את אתר האינטרנט של מבטח-סימון, מנהלת ההסדרים הפנסיוניים והפיננסיים הגדולה בישראל, מקבוצת מגדל. מבטח-סימון מספקת שירותי ביטוח ופיננסים לכ-220,000 לקוחות, ו-6,000 ארגונים, מפעלים וחברות בישראל. באתר החדש מידע וכלים שימושיים רבים ממגוון עולמות התוכן בהם עוסקת מבטח-סימון, לרבות תחומי החיסכון הפנסיוני, השתלמות וגמל, השקעות ופיננסים, ניהול תקציב משפחתי, ביטוחי בריאות וסיעוד ועוד. בנוסף, כולל האתר יישום VOD (שסופק באמצעות חברת BY הפקות), המספק יכולת לצפייה בתוכן גם באמצעות וידאו.

את הפרויקט הובילו מטעמה של מבטח-סימון איה אלוביץ – מנהלת תחום מערכות מידע ואבי ברוק – מנהל השיווק של הקבוצה. מטעמה של Netwise הובילה את הפרויקט אורנה גילמן, ראש תחום פרויקטים. האתר הוקם בהשקעה של מאות אלפי שקלים.

לדברי אבי ברוק, מנהל השיווק במבטח-סימון: "השקענו חשיבה רבה בפיצוח צרכי הגולש בתחומי הפיננסים והביטוח, זאת תוך יישום אסטרטגיית שירות באתר והתאמת האתר לסביבה החברתית באמצעות הוספת סרגלי כלים של Share  ו-Like בכל דפי האתר. ברוק מוסיף כי האתר מהווה את הפלטפורמה המרכזית למגוון פעילותה הדיגיטלית של קבוצת מבטח-סימון ברשת ובהם פעילויות בפורומים, בעולם הרשתות החברתיות פייסבוק ו-YouTube ובפורטלים רבים.

לדברי יקי גנון, מנהל הפעילות מטעם חברת Netwise: "האתר של מבטח-סימון משלב את יכולותיה המקצועיות של Netwise בתחומי האינטרנט השונים, דוגמת ניתוח מערכות, פיתוח טכנולוגי, בדיקות ועוד. האתר הוא שלב ראשון בפרויקט מתמשך שיכיל, בין השאר, הרחבת השירותים העצמאיים למגוון לקוחות מבטח-סימון מעסיקים ומבוטחים כאחד".

מבטח-סימון הנה מנהלת ההסדרים הפנסיונים והפיננסים הגדולה בישראל המטפלת במחזור גבייה שנתי של למעלה מ-3.6 מיליארד ש"ח, סך הצבירות המנוהלות על-ידי החברה הינו למעלה מ-30 מיליארד שקל. מרקם הלקוחות של מבטח-סימון הינו מכל קשת הענפים ובהם חברות היי-טק, תעשייה, תקשורת, קיבוצים , תיירות, פיננסים, שירותים ועוד.

אירועים קרובים