תוכן שיווקי

סניפי מגה ינהלו עצמאית מלאי ומבצעים באמצעות מערכת "ינשוף" שפיתחה אופיסופט

27/12/2010 14:35

סניפי מגה יוכלו לנהל מלאי ולקבוע מבצעים בצורה עצמאית באמצעות מערכת "ינשוף" שפיתחה אופיסופט. מדובר בפרויקט  מידע עסקי ניהולי שביצעה אופיסופט בריבוע כחול שזיכה את הריבוע הכחול ואופיסופט בפרס של מיקרוסופט בקטגוריית חדשנות.

לדברי גדעון ישראלי, מנכ"ל משותף באופיסופט: "הצלחת הפרויקט מגיעה בזכות היוזמה והחזון של הצוות המוביל בריבוע כחול, תוך דגש על המנכ"ל זאב וורמברנד, ראש מטה המנכ"ל, איתי חזן ומנהלת מערכות המידע, אודליה לבנון. השילוב בין החזון של הריבוע הכחול לשיתוף הפעולה הטכנולוגי בין יכולותיה של אופיסופט, כחברת ה-BI המובילה בישראל למיקרוסופט הוביל להצלחה להקים את המערכת המתקדמת בהצלחה רבה ותוך זמן קצר במיוחד. בזכות המערכת הופכת ריבוע כחול לאחת מרשתות השיווק המתקדמות בעולם בתחום הפקת מסקנות שיווקיות ממערכות המידע".

הפרויקט הוצג גם בכנס Tech Ed האמריקני בפני עשרות אלפי בכירי מחשוב עולמי על ידי איתי חזן (סמנכ"ל אסטרטגיה במגה קמעונאות) ועמית שקד (מנהל חטיבת פרויקטים באופיסופט).

לדברי איתי חזן, ראש מטה המנכ"ל בריבוע הכחול: "מערכות מידע למנהלים הן צורך קיומי בסביבה העסקית המודרנית. הפתרון אותו יישמה אופיסופט בריבוע הכחול, באמצעות הכלים של מיקרוסופט, מאפשר להנהלת הריבוע הכחול ולמנהלי הסניפים לקבל מידע עסקי תומך החלטות בצורה ברורה ומהירה ולשפר את ההחלטות, אשר הופכות להיות מבוססות על מידע בזמן אמת".

אירועים קרובים