תוכן שיווקי

מאות אנשי תוכנה התכנסו באירוע TheEdge שערכה AlphaCSP מקבוצת מלם תים להתעדכן עם טובי המרצים העולמיים בטכנולוגיות העתיד של JAVA

28/12/2010 15:26

כ-600 אנשי תוכנה מהארץ ומהעולם התכנסו ב-16 בדצמבר במרכז האירועים Avenue בקריית שדה התעופה לכנס TheEdge, כנס ה-JAVA המקצועי הגדול בישראל שערכה חברת AlphaCSP, מקבוצת מלם תים. האירוע, הנערך בפעם הרביעית במספר, עסק בכיווני ההתפתחות ומגמות עתידיות בעולם ה- JAVA, כאשר כמידי שנה פוקדים אותו מפתחים, ארכיטקטים, ראשי צוותים ואנשי טכנולוגיה להם נגיעה לתחום ה-JAVA.

את הכנס פתח טל כהן, מנכ"ל AlphaCSP המספקת פתרונות מתקדמים בשירותי ייעוץ, הדרכה והעברת ידע, פיתוח ואינטגרציה בטכנולוגיות אלו למגוון לקוחות בארץ ובעולם וזוכה להכרה רבה בקרב משתמשי JAVA. במסגרת סקירתו את את הטרנדים המרכזיים בעולם ה-JAVA לשנים הקרובות הוצגו פתרונות פיתוח בענן, מוצרים ותשתיות שצמחו מעולם הרשתות החברתיות, פיתוחים בסביבת הסלולאר ומערכת ההפעלה בענן של גוגל.

ספי גלעזר, מנכ"ל מלם מערכות, חברת האם של AlphaCSP, מקבוצת מלם תים, הדגיש את מובילתה של AlphaCSP ומלם מערכות בשוק ה-Java ואת החשיבות שמלם רואה במובילות זאת.

לאחר דברי הפתיחה התקיימה הרצאתו של בריאן גץ, ארכיטקט ומוביל של שפת ג'אווה באורקל, שדיבר על כיווני התפתחות של שפת הג'אווה לחמש השנים הבאות. לאחר מכן התפצל הקהל בין שלושה אולמות שכללו שלוש קבוצות תכנים: פתרונות ל-Enterprise, כלים ופיתוח ואינטרנט וסלולר.

סבב ההרצאות בתחום הפתרונות ל-Enterprise כלל הרצאה של שי סופר, על Hadoop כפלטפורמה המהווה פתרון עבור מאגרי מידע גדולים במיוחד, בריאן גץ אודות פרויקט הלמבדה, פטר נאובר אודות Neo4j-Spatial ו-GIS כבסיס נתונים גרפי, רון ממו אודות Apache Camel – Integration Nirvana וגיא ניר אודות Hazelcast – נתונים ורשתות.

נושאי ההרצאות בתחום הכלים והפיתוח כללו את הרצאתו של כריסטיאן שאלק, אודות ענן המחשוב של Google עבור מפתחי ג'אווה: שימוש בפלטפורמה ליצירת הכנסות, יבגני קבנוב על זיכרונות טכנולוגיים, רועי אלדג אודות Spring Roo, יבגני חנקין בלום אודות Scala ונדב ווינר, אודות Akka – מדרגיות ב-Scala ו-Java.

תחום האינטרנט והסלולארי כלל הרצאות בנושאים: אבולוציית השפות HTML5+GWT, RIA, מאת יואב אהרוני, Mahout מאת אריאל קוגן, Android – טכניקות מתקדמות מאת גלעד גארון, Hyperproductive JavaServer Faces 2.0 מאת אד ברנס ושימוש ב-JAVA לבניית משחקי מחשב מאת פיני כהן.

כמו כן, בהרצאת המליאה בצהרים סיפר אד ברנס, מנהל חטיבת הפיתוח לאינטרנט באמצעות JAVA באורקל, על הסודות של הכוכבים הגדולים בעולם הפיתוח, כאשר הרצאתו התבססה על הספר שכתב: The Secrets of the rockstar programmer בעקבות סדרת ראיונות שקיים עם אנשים ידועים מאוד בעולם התוכנה כגון: ג'ימס גוזלין, האיש שהמציא את JAVA ו מקס לוין ה-CTO של Paypal.

אירועים קרובים