תוכן שיווקי

BMC ומטריקס יחשפו את גרסה 7 של מערכת הניהול Control-M – שכוללת פתרון לניהול עומסים בענן

פלטפורמת Control-M מפותחת כולה בישראל ומכירותיה בעולם מהוות נתח משמעותי מהכנסות BMC העולמית ● לקראת כנס Control M של BMC ומטריקס – 4 בינואר 2011 – סינמה סיטי

28/12/2010 16:05

החברות BMC ישראל ומטריקס יחשפו לראשונה בארץ את BMC Control-M 7, גרסה חדשה של מערכת הניהול המובילה בתעשייה, פרי פיתוח החברה. זאת במסגרת כנס מיוחד שיקיימו החברות ב-4 בינואר 2011 (סינמה סיטי גליליות) הגרסה החדשה מציעה ניהול אוטומאטי של עומסים דינמיים וסטאטיים במגוון יישומים ופלטפורמות פיסיות, ווירטואליות ובענן. המערכת מבטיחה שהארגון יעמוד ביעדיו העסקיים – מורכבים ובלתי צפויים ככל שיהיו.

פלטפורמת הניהול  Control-M (לרבות גרסה 7 החדשה) מפותחת כולה בישראל ומכירותיה בעולם מהוות נתח משמעותי מכלל הכנסות BMC העולמית. מערכת זו הוטמעה כבר על ידי למעלה מ-2,300 ארגונים גדולים בעולם, עשרות רבות מהם בישראל שבה הפכה המערכת לסטנדרט דה פקטו של השוק.

גולת הכותרת של הגרסה החדשה היא המערכת לניהול דינמי של עומסים Dynamic) Workload Management) המסוגלת למפות באופן אוטומאטי עומסים בהתאם לעדיפויות שהוגדרו על ידי מערך ה-IT – ותוך התאמה בזמן אמת לצרכים העסקיים המשתנים. הפתרון החדשני מבטיח התאמה של העומסים למחזורי התפעול, ניצול מכסימאלי של המשאבים והוזלת עלויות.

בנוסף, BMC Control-M 7 מסייע לרתום את סביבות הענן ליעדי ה-IT והוא מספק את הגמישות הנדרשת לתמוך באופן יעיל בעומסים משתנים. ארכיטקטורת המוצר, המתאפיינת בניידות גבוהה, תואמת לסביבות פיסיות ווירטואליות כאחת – הן באתר הלקוח והן באתרים מרוחקים. היא  מאפשרת הקצאה מהירה של משאבי ענן לעיבוד עומסים ומספקת בכך את הגמישות הנדרשת לרמות שונות של שירותים עסקיים ועדיפויות משתנות.

המערכת החדשה לניהול אוטומאטי של עומסים היא מרכיב מרכזי באסטרטגיית ניהול השירותים העסקיים (BSM) של חברת BMC. באמצעותה יכולים הלקוחות ליישם אוטומאציה של התהליכים בכל רחבי הארגון – שהיא מרכיב מרכזי בהקטנת העלויות. הפתרון מצמצם את היקף הטעויות ומספק למנהלי המערכת רמה גבוהה יותר של שליטה וגמישות בתחום עיבודי האצווה, שמשולבים כיום יותר ויותר בשירותים העסקיים ובעיבודים המקוונים.

זהר רונן, מנהל אזורי לאגן הים התיכון ב-BMC: "היכולות החדשות של Control-M 7 מבססות את מעמדו כפתרון המוביל בתעשייה לאוטומאציה של עומסים. הוא מציע ללקוחות את הפתרון הטוב ביותר בתחום זה על בסיס מגוון תכונות חדשניות כמו:  ניהול דינמי של עומסים, יכולות חדשות בסביבות ענן וסביבות ווירטואליות, התאוששות מבוססת תרחישים, דוחות תאימות לחוקים ותקנות ועוד".

כיום למעלה מ-2,300 ארגונים משתמשים ב-BMC Control-M כתשתית לניהול עומסים של יישומיהם הקריטיים. רוב הלקוחות הללו היגרו ממערכות תזמון מתחרות וכמחציתם ביצעו באמצעות Control-M קונסולידציה במקום מגוון הכלים האחרים ששימשו אותם לניהול עומסים.

הכנסות BMC בארבעת הרבעונים שהסתיימו ב-30 ביוני הסתכמו ב-1.92 מיליארד דולר.

מידע נוסף באתר BMC

אירועים קרובים