תוכן שיווקי

מכללת One1College מבית One1 תופסת תאוצה בסביבת IBM

היקף ההכנסות השנתי הצפוי ל-One1 מפעילות המכללה בתחומי ההכשרה והליווי בסביבת יבמ מוערך ב-4 מיליון שקלים

03/01/2011 14:33

לאט אבל בטוח סללה מכללת One1College מקבוצת One1 את דרכה לליגה הראשונה של השחקנים בשוק ההכשרה בסביבת יבמ בישראל. One1 היא המפיץ של רישיונות התוכנה של יבמ בארץ. One1College מיצבה את עצמה בשוק ההכשרה שנשלט עד לפני כשנה ע"י מכללת ג'ון ברייס, כבעלת מוניטין וכקבוצת ההכשרה מהגדולות בתחום זה.

בחודש האחרון סיימה המכללה 5 מסלולי הכשרה של קורס קובול בסביבת יבמ. הפעילות כוללת את קבוצת היועצים וההדרכה של One1 טכנולוגיות המתמחה בגיוס, ייעוץ וליווי פרויקטים בסביבת יבמ, שגייסה לשורותיה את הבוגרים המצטיינים מהקורסים והם שולבו בפרויקטים של One1 במגזר הפיננסי. היקף ההכנסות השנתי הצפוי ל-One1 מפעילות המכללה בתחומי ההכשרה והליווי בסביבת יבמ מוערך ב-4 מיליון שקלים. בין הפרויקטים הגדולים להם אחראית המכללה פרויקט הכשרה מקצועית עבור מוסד פיננסי. במסגרת הפרויקט יוכשרו כ-200 תוכניתנים ו-150 מפעילים לטכנולוגיות החומרה והתוכנה של יבמ.

מנכ"ל מכללת One1College, דוד שטרית: "חברת One1 זיהתה בתחילת השנה את הצורך אצל לקוחותיה בפעילות הדרכה, הכשרה, היעוץ והפרויקטים למגוון מקצועות נדרשים בתחום יבמ. עד כה פעלה בשוק בעיקר מכללה אחת בעקבות חדירתינו לתחום בשנה האחרונה, הצלחנו לייצר פעילות ענפה בתחום ורשמנו הישגים מרשימים. היעד שלנו הוא להמשיך להוביל את שוק ההכשרה וההסמכה בתחום הטכנולוגיה העסקית בישראל ולתת למשתתפים את הכלים הטובים ביותר להשתלבות בענף ההיי-טק".

בנוסף, קיימה המכללה בחצי השנה האחרונה כנס גדול בנושא DB2 בהנחיית המומחית הבנלאומית בוני בייקר,וכן זכתה בפרויקט יעוץ גדול בתחום המינפרם במוסד פיננסי גדול. המכללה העבירה עד כה עשרות קורסים בטכנולוגיות התוכנה והחומרה של יבמ.

לדברי מנהלת תחום יבמ במכללת One1College, שרון סרי, "השילוב המנצח בין ההרכב האנושי, איכות ההכשרה והליווי המקצועי לאחר ההכשרה, הוא שמקנה למכללה את ייחודה בתחום. כל המרצים הינם מומחים בתחומם ומשתייכים לקבוצת העילית של המרצים בתחום. בנוסף, לאחרונה נחתם הסכם שת"פ עם חברה בנלאומית מובילה, המפתחת ערכות הדרכה עדכניות, מקיפות ומרשימות ביותר בתחומי יבמ.אנו זוכים לתגובות מצויינות מצד הלקוחות".

קבוצת One1 טכנולוגיות, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום שירותי התוכנה, המידע והאינטגרציה ומעסיקה מעל ל-2,500 עובדים בישראל ובחו"ל ומספקת ללמעלה מ- 1,000 לקוחות בישראל וברחבי העולם שירות אישי ומקצועי המשלב תכנון והטמעה של פתרונות בתחומי הבינה העסקית, ERP,CRM, התוכנה והתשתיות.

אירועים קרובים