תוכן שיווקי

הטכניון יישם את מערכת ComsignTrust Desktop שתאפשר לפרסם מכרזים און-ליין חתומים בחתימה אלקטרונית

תמי לנצקרון, סמנכ"ל מכירות בקומסיין: "העובדה כי מוסד אקדמי בעל יוקרה טכנולוגית כה גבוהה כמו הטכניון בחר ליישם את תוכנת ComsignTrust Desktop, מהווה תעודת כבוד והבעת אמון שממלאת אותנו בגאווה רבה"

03/01/2011 14:43

הטכניון – מוסד טכנולוגי לישראל – הטמיע לאחרונה את תוכנת החתימה האלקטרונית של חברת קומסיין, ComsignTrust Desktop. המערכת החדשה תאפשר לאנשי מינהל הטכניון לפרסם מכרזים חיצוניים באתר האינטרנט כשהם חתומים באמצעות חתימה אלקטרונית.

העובדה כי כל מכרז שיפורסם און-ליין חתום בחתימה אלקטרונית, בהתאם להוראות תקנות חובת המכרזים למוסדות להשכלה גבוהה – מבטיחה את אותנטיות המכרז תוך מניעת אפשרות של שינויים כלשהם במפרט המכרז או זיופים של המסמך.

במסגרת הטמעת ה-ComsignTrust Desktop, הונפק לכל משתמש במשרדי קומסיין בחיפה רכיב חיתום אישי עם חתימה מאושרת ותוכנת החיתום המשוכללת ביותר בשוק. התוכנה, שהיא פרי פיתוח מקורי של חברת ComsignTrust (חברה בת של קומדע ואחותה הקטנה של קומסיין), היא בעלת ממשק קל וידידותי לשימוש וניתן להתקינה תוך שניות על כל מחשב PC רגיל מבלי להתקין כל חומרה מיוחדת או תוכנה על הרשת. התוכנה מאפשרת לחתום באמצעות חתימה מאושרת על כל מסמך בכל פורמט שהוא שהוא בגרירת עכבר פשוטה…

התוכנה היא עוד מוצר מדהים פרי פיתוח של קבוצת קומדע אחרי שמוצר השרת ComSignTrust Enterprise כבש את שוק ה-Enterprise בישראל והוא מיושם בפועל במרבית הארגונים הגדולים בארץ לצורך שליחת מסמכים חתומים לציבור. התוכנה פועלת בשילוב כרטיסים חכמים, טוקנים, עם פין רגיל ופין ביומטרי.

"במציאות בה חדשות לבקרים אנו עדים למקרים של הונאות וזיופים של מסמכים רגישים, הופך יישום החתימה האלקטרונית לכלי הכרחי לכל גוף ציבורי או עסקי", מסרה תמי לנצקרון, סמנכ"ל המכירות של קומסיין. "העובדה כי מוסד אקדמי בעל יוקרה טכנולוגית כה גבוהה כמו הטכניון בחר ליישם את מערכת ה-ComsignTrust Desktop, מהווה תעודת כבוד והבעת אמון שממלאת אותנו בגאווה רבה. מוסדות השכלה גבוהה נוספים בשלבי בחינה שונים ואין לנו ספק כי יילכו בעקבותיו ויצטרפו למהפכת החתימה האלקטרונית".

"יישום החתימה האלקטרונית הוא הכרחי לגוף דוגמת הטכניון, שמנהל עשרות מכרזים מדי שנה, וכך מאפשר לנו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע שיגנו על מסמכי המכרז,", אמר אהרון ירוסלבסקי – מנהל מרכז המחשבים בטכניון. "לאחר תהליך של בדיקת התוכנה נוכחנו לראות כי מדובר בתוכנה קלה ופשוטה ביותר לשימוש, החלטנו להנפיק רשיונות תוכנה וחתימות אלקטרונית לאנשי מחלקת הרכש לניהול כל פעילות המכרזים שלנו מול ספקי הטכניון".

אירועים קרובים