תוכן שיווקי

סיסקו ו-BMC מקימות ברית אסטרטגית לפיתוח ושיווק פתרונות משותפים לענן מחשוב

12/01/2011 12:57

חברת סיסקו וחברת התוכנה BMC, המיוצגת בישראל ע"י מטריקס, מקימות מסגרת לשיתוף פעולה אסטרטגי, לפיתוח ולשיווק פתרונות חדשים, לתשתיות ענן מחשוב בהיקף גדול. הפתרונות מיועדים לשרת מספר גדול של יישומים ולקוחות. במסגרת שיתוף הפעולה מתאמות שתי החברות את מפות הדרכים לפיתוח מוצרים עתידיים ואת הארכיטקטורות הטכנולוגיות שלהן, על מנת להציע ללקוחות בכל העולם חבילה מקיפה של פתרונות, המפשטים ומאפשרים אוטומטיזציה של אספקת שירותי ענן מחשוב. כחלק מהברית החדשה הודיעו סיסקו ו-BMC על זמינות פתרון חדש לענן מחשוב, תחת השם 'פלטפורמה משולבת לאספקת שירותי ענן' – Integrated Cloud Delivery Platform – המתוכננת לעמוד בדרישות האופייניות לספקי שירותים ולסביבות ענן מחשוב פרטי בהיקפים גדולים.

במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי, נשענות סיסקו ו-BMC על ניסיונן בתחום ענן המחשוב, על מנת לתאם בין מפות הדרכים לפיתוח עתידי, הארכיטקטורות הטכנולוגיות ומאמצי הפיתוח – ולהציע חבילה שלמה של פתרונות לאספקת שירותי ענן מחשוב. שתי החברות ישתפו פעולה בתחומי השיווק, השירות, המכירות, הבדיקות ואישור ההסמכה של פתרונות הפועלים על גבי הסביבה המשולבת – הכל על מנת להאיץ את קצב האימוץ של פתרונות הענן.

סיסקו תציע בקרוב פתרונות מתוצרת BMC להבטחת אספקת שירותים ולעמידה בהוראות חקיקה ותקינה, כאופציה המותקנת על גבי מערכות המחשוב האחודות שלה, Cisco Unified Computing System.

הפלטפורמה המשולבת לאספקת שירותי ענן שאותה מציעות שתי החברות מאפשרת הקמה מהירה יותר של שירותים בסביבת ענן מחשוב. היא מסייעת לספקי שירותי ענן בהיקף גדול לחסוך רבים מהשלבים הידניים המורכבים הנדרשים על מנת להקים ולהקצות שירותי ענן, ומפשטת את מבנה הרשת ואת משימות ההפעלה שלה. הפתרון המשותף לשתי החברות מבוסס על מערכת ניהול מחזור חיי ענן מחשוב – CLM (ר"ת Cloud LifeCycle Management) – של BMC, המציעה פתרון מקיף לתזמור ולניהול שירותי ענן, יחד עם מערכת רישות ומחשוב למרכזי עיבוד נתונים של סיסקו, ופתרונות אחסון. המערכת המשולבת מתוכננת לפעול בענני מחשוב פרטיים, עננים ציבוריים ועננים היברידיים.

ספקי שירותי מחשוב יוכלו ליהנות מהשילוב בין פתרון אספקת השירותים האחודים של סיסקו, Unified Service Delivery, ובין מערכת ניהול מחזור חיי הענן של BMC, על מנת להציע פריצת דרך בתחומי היעילות, מהירות ההבאה לשוק של מוצרים חדשים, איכות השירות – וצמצום רמת מורכבות התפעול. המערכת המשולבת מאפשרת להציע שירותי ענן מחשוב משולבים מקצה לקצה, המאחדים רשתות, יישומים, משאבי מחשוב ואחסון. תהליך ההקמה של שירותים חדשים בענן הזה מתבצע במהירות בעזרת כלים אוטומטיים להקצאת משאבים ולהגדרת תצורה של מוצרי ענן המסופקים ללקוחות.

בוב ביצ'אמפ, מנכ"ל BMC: "ככל שענן מחשוב הופך ומתפתח מרעיון אסטרטגי למציאות עסקית, מתגלה במהירות עומק המורכבות הכרוכה בהקמה ובניהול של פתרונות ענן במרכז עיבוד נתונים היברידי. שיתוף הפעולה בין BMC ובין סיסקו יאפשר ללקוחות המפעילים סביבת ענן במימדים גדולים להפעיל שירותים עסקיים קריטיים על גבי תשתיות הענן. ארגוני טכנולוגיות מידע יכולים להיות עמידים יותר, חסכוניים יותר, להציע טווח מידרוג גמיש יותר וחשוב מכל – להתאים עצמם טוב יותר לצרכים העסקיים".

אלון חיימוביץ, סמנכ"ל הנדסת מערכות בסיסקו ישראל, אומר כי " שיתוף הפעולה בין סיסקו ל-BMC התחיל לפני כשנתיים, כשסיסקו השיקה את פתרון ה- UCS ו- BMC הייתה אחת החברות הראשונות ששיתפה פעולה עם סיסקו בתחום. אנו שמחים להמשיך ולחזק את שיתוף הפעולה בין החברות ולספק יחד פתרונות ניהול מתקדמים ללקוחותינו לסביבת מחשוב וענן".

אירועים קרובים