תוכן שיווקי

SGI תתמוך בתוכנית ההגנה הפדראלית JLENS עם מרכזי נתונים Ice Cube מודולאריים

12/01/2011 13:12

SGI, מובילה גלובלית ב-HPC (מחשוב עתיר ביצועים) ופתרונות מרכזי נתונים (Data Center), הודיעה כי Decibel research, חברת היי-טק המספקת מערכות רדאר מתקדמות וטכנולוגיות חיישנים למשרד ההגנה של ארה"ב, רכשה את ה-Ice Cube – ה-Data Center המודולארי של SGI. ה-Ice Cube יתמוך בתוכנית מערכת JLENS של צבא ארה"ב להנחיית טילי שיוט, עם מחשוב בתוך מכולה. Decibel research הזמינה שתי מכולות Ice Cube בנפח 33 מ"ר, בזכות צפיפות המחשוב המעולה שלהן, יתרונות עלות תפעול מופחתת, ויתרונות פריסה מרשימים.

Ice Cube מספק צפיפות מקסימאלית של 3,480 שרתים עצמאיים – עד 41,760 ליבות או 17.5 פטה-בייט של אחסון במכולה יחידה.
מרכזי הנתונים המודולאריים ישרתו ליישומי רדאר וכפלטפורמות לסימולציות באתר, אימוני בחינה והדרכה, ולבחינות ביצועים עבור תוכנית JLENS.

"ה-Ice Cube של SGI היה ה-Data Center המתאים ביותר עבור דרישות מחשוב עתיר ביצועים של Decibel research עבור תוכנית JLENS, בהיבטי תכנון, קומפקטיות וזמינות. מידות המוצר (20 על 8 פיט) עונות באופן מושלם לדרישות הצבא לפריסה קלה", אמר באסם מאפזה, נשיא ומייסד Decibel research. "גורמים אחרים לבחירה ב-Ice Cube כוללים את מערכת הקירור היעילה מאוד שלו, כמו גם יכולת התפעול ע"י צוות IT קטן בתוך המכולה עצמה. אנו משוכנעים ש- Ice Cube הנו ה-Data Center המושלם עבור צרכי JLENS".

מאיר פרידמן, מנכ"ל SGI ישראל, מציין, כי מערכות הקירור של ה-Ice Cube פועלות במלואן בתוך המכולה – חדשנות מובילה והכרחית עבר תוכנית הצבא האמריקאי בגלל תנאי מדבר קשים בהם מופעלת המערכת. מקרר ה- 10 טון שלו לא רק מקרר את פני ציוד המחשוב, אלא גם את טכנאי ה-Data Center העוסקים בתקשורת ובפעילויות אחרות.

"SGI גאה לקחת חלק בתוכנית ביטחונית חשובה זאת", אומר מאיר פרידמן. "פריסת Ice Cube זאת מוכיחה פעם נוספת כי SGI מספקת פתרונות Data Center בתוך מכולה חדשניים ביותר עבור סביבות המחשוב התובעניות ביותר".

אירועים קרובים