תוכן שיווקי

לקראת כנס Agile Israel 2011 | אגף המיחשוב של עיריית תל אביב בוחן ביצוע פיילוטים של הטמעת Agile בפרוייקטים

13/01/2011 15:13

קבוצת מנהלים מאגף המיחשוב של עיריית תל אביב-יפו השתתפה בשבועות האחרונים בסדנת Agile שהועברה על ידי יובל ירט, יועץ בכיר מחברת AgileSparks. בסדנא נלמדו עקרונות השיטה והודגמו תהליכי עבודה אג'יליים המותאמים לעירייה עם התמקדות ב-Lean ובמערכת קנבאן.

רון שני, סגן מנהל האגף אשר השתתף בסדנא, מסר: "נראה כי Agile יכול להוות פתרון לבעיות בהן אנו נתקלים כיום באגף, במיוחד בעת ביצוע פרוייקטי מיחשוב מורכבים המחייבים שיתוף פעולה מטריציוני של מספר מחלקות באגף על בסיס שיתוף הלקוח – נושא שקיים כיום. Agile מאפשר לנו לקבל נראות (visibility) גבוהה וקשר משופר עם הלקוחות, דבר שיאפשר לנו לנטר מוקדם בעיות, לאתר ולטפל בצווארי בקבוק ולהגיע "לסיבות השורש" שגורמות לבעיות בפרוייקטים. התרשמנו מהצלחת הגישה בפרוייקטים דומים בארץ ובעולם. אנו נשקול שילוב גישה זו במסגרת תוכניות העבודה שלנו".

ארז טצ'ר, מנכ"ל AgileSparks, מסר: "המגמה של כניסת גישות אג'יליות לגופי IT ולסקטור הממשלתי נמצאת בעלייה מתמדת בעולם (דוגמה בולטת לגוף ממשלתי שמאמץ Agile היא משרד ההגנה האמריקאי), ואנו עדים לתופעה דומה גם בישראל. יש עדויות ברורות לכך ש-Agile מביא ערך גבוה מאד לארגונים שמאמצים את השיטה, אך מנסיוננו חשוב מאד לא להוריד 'פתרון מהמדף' אלא להתאים את התהליך ואת קצב ההטמעה לארגון ולאילוצים הקיימים על מנת להבטיח את סיכויי ההצלחה של ההטמעה".

אירועים קרובים