תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | Salesforce.com: חלוצת מחשוב הענן עושה חייל בישראל באמצעות בלאט-לפידות יישומים ארגוניים

13/01/2011 15:47

חברת Salesforce.com נחשבת בעיני רבים לחלוצת תפיסת מיחשוב הענן כפי שאנו מכירים אותו כיום והדוגמא הבולטת ביותר להצלחת המודל. נראה ששנת 2010 הייתה שנה בה התקדמו ארגונים רבים בחשיבתם אודות מחשוב הענן. Salesforce.com, אשר הוקמה לפני 11 שנים פעילה בישראל מזה מספר שנים עם מאות לקוחות שהיו חלוצים בתפיסת מחשוב הענן בישראל.

במהלך שנת 2010 הצליחה חברת בלאט-לפידות יישומים ארגוניים, המתמחה בעולם מיחשוב הענן ונציגתה הרשמית של Salesforce.com בישראל מעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי בהטמעת מערכת לניהול קשרי לקוחות Salesforce.com CRM ובפיתוח אפליקציות ענן חדשניות על פלטפורמת ה-Force.com הנלוות ל CRM או כמוצרי מדף. בלאט-לפידות מונה כ-40 עובדים וביצעה מעבר ל-350 פרויקטי פיתוח והטמעה בארץ ובעולם.

לדברי עידו הכהן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של בלאט לפידות יישומים ארגוניים, חברת Salesforce ממשיכה לפתח כלים חדשניים כדוגמת מסד נתונים בענן (DataBase.com), רשת חברתית פנים ארגונית (Chatter), אפליקציות לסלולארים חכמים המתממשקות למערכת ומאפשרות בקרה שוטפת על פעילויות הארגון כל זאת על מנת לפתוח דלתות חדשות לעולם הענן. בלאט- לפידות ממשיכה לחדור לשוק הישראלי באמצעות טכנולוגית הענן החדשנית של חברת Salesforce.com ומבטיחה לפתח אפליקציות חדשניות נוספות המותאמות לשוק הישראלי כמומחית פתרונות ענן המובילה בישראל".

הסוכנות היהודית – זכיה ב-ITAwards

חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים השלימה לאחרונה פרויקט יישום והטמעת הגירסה העברית של מערכת Salesforce.com CRM בסוכנות היהודית. פרויקט זה היה אחד הזוכים ב-ITAwards – תחרות הפרויקטים המצטיינים בתחום ה-IT של אנשים ומחשבים בקטגוריות פרויקטי מערכות CRM. פרויקט JAMP (ר"ת JAFI Aliyah Management Portal) נועד להקים מערכת CRM גלובלית לניהול כלל פעילות המחלקה לעלייה וקליטה של הסוכנות היהודית לארץ ישראל. הסוכנות היהודית הוא הגוף הראשון בישראל המיישם באופן מלא את הגירסה העברית של התוכנה.

פרויקט ה-JAMP בסוכנות היהודית מנהל בצורה מקיפה את תהליך העלייה של עולים לארץ ישראל- החל משלב יצירת הקשר הראשוני בחו"ל, דרך ההכנות לעליה והזמנת הטיסה ועד תום שלב הקליטה בארץ. מערכת ה- JAMP מאפשרת מבט של 360 מעלות הן על העולה והן על עבודת הזרועות השונות בסוכנות היהודית.

זמן הקמת המערכת מוערך על כשנה. מספר העולים בשנים 2009 ו-2010 גדל משמעותית, לעומת ירידה מתמדת של מספר העולים בשנים שקדמו להן. היקף הפרויקט נאמד בכ 2,000,000 ש"ח כאשר בסיומו ישתמשו במערכת כ-500 משתמשים ב-4 יבשות וב-5 שפות שונות.

לדברי אלגרה דן, מנהלת הפרויקט בבלאט לפידות, "מערכת ה- JAMP כינסה והחליפה עשרות מערכות בהן השתמשו קודם לכן, וכך תהליך הקמתה הביא לניסוח תהליכי עבודה ארגוניים מחודשים ויעילים יותר. מלבד כינוס מערכות קיימות בוצעו גם ממשקים עם מערכות אחרות, פנימיות וחיצוניות, ועם שותפים אסטרטגיים- ביניהם משרדי ממשלה, ארגוני מלכ"ר מרכזיים ועוד".

לדברי דב יהב, מנמ"ר הסוכנות היהודית, "בחרנו ב- Salesforce.com משום שהיה חשוב לנו לבחור במערכת מובילה בתחומה. אבטחת המידע מאד חשובה לנו ורצינו לבחור בספק שיהיה ברור מעל כל ספק שישמור על המידע הרגיש שלנו. בנוסף, מאד אהבנו ללמוד על פלטפורמת ה-Force.com ועל האפשרויות שהיא תפתח לנו. לארגון גדול כשלנו יש אינספור דרישות על בסיס שוטף. הבחירה בבלאט לפידות הייתה מבחינתנו מאד קלה וברורה. חיפשנו אינטגרטור מוביל עם ניסיון בינלאומי, צוות מיומן ונוכחות גלובאלית, ובעיקר כזה שיוכל גם להוביל אותנו ולייעץ – מצאנו בצוות של בלאט לפידות את כל התכונות האלו ועוד".

אירועים קרובים