תוכן שיווקי

חסכון ניכר בעלויות האחסון יחד עם שיפור ביצועים בזכות חלוציות במיקום דינאמי ואוטומטי של הנתונים ברובד המתאים

כך מתאר עמיקם מגן, מנכ"ל היטאצ'י דטה סיסטמס, את אחת התכונות של פלטפורמת האחסון הווירטואלי VSP של היטאצ'י ● לקראת אירוע לקוחות היטאצ'י, ה-1 בפברואר 2011, אווניו, קריית שדה התעופה

16/01/2011 14:45

לאחרונה הכריזה היטאצ'י על מערכת אחסון חדשה, Virtual Storage Platform, הפורצת דרך ביכולות השידרוגיות (סקלבליות), הוירטואליזציה, הידידותיות לסביבה והחסכוניות. המערכת משתלבת בחזון היטאצ'י לאחסון וירטואלי, מנוהל אוטומטית, ערוך לענן ובר קיימא. מערכת זו ומערכת המחשוב המאוחדת Unified Compute Platform המספקת פתרון מחשוב, אחסון ותקשורת בחבילה אחת, יעמדו במוקד אירוע לקוחות היטאצ'י שיתקיים ב-1 בפברואר במרכז הכנסים אווניו בארגון אנשים ומחשבים. לקראת האירוע ראיינו את מנכ"ל היטאצ'י ישראל, עמיקם מגן.

מה ייחודיות מערכת ה-VSP?
במערכת ה-VSP טובעת היטאצ'י מונח חדש: סלקביליות בתלת מימד. סקלביליות כלפי מעלה, דהיינו יכולת להציע ביצועים מתוגברים לטובת סביבות תובעניות ביצועי אחסון, דוגמת הסביבות הוירטואליות המייצרות עומס רב; סלקבליות לרוחב, כלומר היכולת להוסיף עוד נפחים, רכיבים ומערכות ולקשור אותן כמקשה אחת; וסקלביליות לעומק – היכולת של מערכות האחסון שלנו לבצע וירטואליזציה למערכות אחסון חיצוניות זולות של ספקים שונים".

מערכת ה-VSP גם מציעה תכונה חדשנית נוספת – ניהול דינאמי של שכבות האחסון (Dynamic Tiering). הפתרון ממקם את הנתונים אוטומטית ודינאמית במקום הראוי להם – נתונים שהגישה אליהם היא התדירה ביותר ימוקמו ברובד העליון דוגמת דיסקים מהירים מסוג SSD, נתונים שהגישה אליהם פחותה ימוקמו על דיסקים מסוג SAS ואילו רוב הנתונים יאוחסן בדיסקים מרובי נפח אך זולים בטכנולוגית SATA. הניהול הוא דינאמי ואוטומטי ויאפשר להפיק את המרב מדיסקי ה-SSD היקרים. כך הלקוח יוכל ליהנות מכל העולמות, הן בביצועים משום שהמידע הפעיל ביותר יישב על דיסקים מהירים והן במחיר".

מתי מערכת ה-VSP תהיה זמינה?
"המערכת כבר זמינה והתקנות ראשונות בישראל החלו במגזרי הביטחון הפיננסים והבנקאות. בנוסף, יצאנו עם דור חדש ומהפכני של תוכנות ניהול המציעות ניהול פשוט וקל בשלושה ממדים: ניהול כלפי מעלה, דהיינו היכולת לנהל הרבה יותר מערכות אחסון והרבה יותר דיסקים לוגיים באמצעות כלי אחד; ניהול לרוחב שמאפשר לנהל מערכות אחסון מסוגים שונים (ארגוניות ומודולריות), שירותי גישה שונים (בלוקים, קבצים ותוכן) ובעתיד שרתים והכול בתוכנה מאוחדת אחת; וניהול לעומק שמאפשר אינטגרציה עמוקה בין תוכנות הניהול השונות כך שהמשתמש מקבל תמונה אחודה מבלי לדלג בין תוכנות שונות. מערכת האחסון החדשה ומערכת הניהול החדשה מציעות יחדיו ללקוחות ביצועים משופרים, ניהול קל ביותר ועלות בעלות נמוכה.

תחום נוסף שאנחנו הולכים לחשוף בארץ: פלטפורמת המחשוב המאוחדת – Unified Compute Platform שתכלול את פתרונות האחסון של היטאצ'י, את שרתי ה-Blade של היטאצ'י, את כל רכיבי התקשורת הנדרשים ואת תוכנת הניהול שתנהל ותתזמר את כל התשלובת הזו. כך הלקוחות יקבלו פתרון מקצה לקצה שישתלב בפתרונות הוירטואליזציה – Hyper-V של מיקרוסופט ו- VMware. מדובר לראשונה בפתרון פתוח שיאפשר ללקוחות חופש בבחירת הרכיבים שישולבו בפתרון. בנוסף, נרחיב על היכולות שלנו בתחום עמידות הנתונים וגיבויים בסביבות וירטואליות, שילוב מיטבי במסגרות וירטואליות ופתרונות משולבים לקבצים (NAS) ותוכן, כולל תמיכה מלאה בגישת הענן.

מי ישתתפו בכנס?
"בכנס ישתתפו מספר מומחים מחו"ל ובהם בוב פלאמרידז' – ה-CTO של היטאצ'י ב-EMEA ומיקי סנדורפי – האסטרטג הראשי שלנו בתחום הקבצים והתוכן. כן ישתתפו מומחים נוספים מהארץ ומחו"ל".

אירועים קרובים