תוכן שיווקי

מטריקס מדווחת על גידול של 80% בהכנסות קבוצת רד האט בשנת 2010 בהשוואה ל-2009

19/01/2011 15:12

מטריקס, נציגת רד האט בישראל, מסכמת את פעילותה בתחום הקוד הפתוח ומדווחת על גידול של כ-80% בהכנסות קבוצת הקוד הפתוח במטריקס בשנת 2010.

במהלך שנת 2010 בוצעה העמקה משמעותית של השימוש בפתרונות רד האט וכן פרויקטים חדשים בתחום הקוד הפתוח ביניהם: מגדל, מת"ף, בנק הפועלים, ורינט, נייס, סמייל 012, פלאפון, קומברס, בנק המזרחי-טפחות, גופי מערכת הבטחון והממשלה ורבים נוספים.

לדברי מוטי הדס, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס: "הלינוקס הינו שחקן מרכזי ומועדף במרבית הארגונים בישראל, בגופי אנטרפרייז ו-ISVs. הצלחנו למצב את רד האט כפתרון מוביל ביישומי ליבה בעולמות הטלקום, הפיננסים והביטחון בשוק הישראלי. על פי האנליסטים, לינוקס מהווה כ-30% מהשרתים הארגוניים, כאשר רד האט מחזיקה בנתח השוק המשמעותי ביותר של כ- 80%. עם מעל 550 לקוחות פעילים בישראל הלקוחות מרגישים בשלים ובטוחים להרחיב ולהעמיק  את תשתית הלינוקס שלהם על בסיס כלי ניהול ייעודיים במטרה להשיג פונקציונליות גבוהה וחסכון משמעותי בהוצאות".

"ההצלחה היא תוצאה של מחויבות מטריקס לתחום הקוד הפתוח ותולדה של העבודה הקשה של האנשים בקבוצת רד האט במטריקס, קבוצת המומחים במטריקס, שיתוף הפעולה ההדוק עם שותפינו העסקיים ומעל הכל, העבודה המשותפת שלנו עם רד האט בכלל ויניב ליבוביץ, מנהל אזור GTI, בפרט, המחויבים להצלחה בשוק הישראלי ותורמים לה רבות".

"בימים אלו לאחר השקת Red Hat Enterprise Linux 6 אנו מצפים כי לקוחות ישראלים, בעיקר בעולם הפיננסי והממשלה ירחיבו משמעותית את השימוש בלינוקס ובכלי הניהול המאפשרים טיוב סביבת העבודה ומיכון תהליכים הן בשרתים פיזיים והן בשרתים וירטואליים", אמר הדס והוסיף: "ב- 2011 נמשיך להעמיק את פעילותינו בתחום הוירטואליזציה ובמיוחד בנושא ה VDI – Virtual Desktop Infrastructure – תחום בו חווית המשתמש המוענקת ללקוח על ידי רד האט היא חסרת תקדים. לאחר חדירה מוצלחת של הגל הראשון של הלקוחות שבחרו בטכנולוגית הוירטואליזציה של רד האט RHEV, אנו מתכננים יחד עם השותפים העסקיים לסייע ללקוחותינו  להפיק יותר ערכים מוספים מהרחבת השימוש וכן לספק פתרונות נוספים ללקוחות חדשים, העניין והעשיה של הלקוחות בתחום הענן פותחת לנו פתח נוסף לעניין לקוחות בפתרונותינו. בנוסף, אנו מתכננים לחשוף את כלל הלקוחות לשימוש בכלי התשתית, הניטור והניהול המתקדמים לסביבת הלינוקס מבית רד האט  ולייעל את החיסכון בזמן ומשאבים לארגון. סל פתרונות ה-JBoss ממשיך להוות אלטרנטיבה מועדפת לשרתי האפלקציות בשוק".

אירועים קרובים