תוכן שיווקי

בעקבות כנס Data Base 2011 | איך מנהלים מגוון בסיסי נתונים בקלות ויעילות?

23/01/2011 14:54

ניהול עקבי של שרתי ה-SQL יוצר סטנדרטיזציה בין בסיסי הנתונים המותקנים על השרתים השונים. כיום ניהול בסיסי נתונים אלו עם הכלים הסטנדרטים של Microsoft מתבצע ע"י הגדרת חוקים מסוימים על שרתי ה SQL-באופן ממוקד. אביב מדמון, מנכ"ל DBA Services, מספר: "ניהול מס' רב של שרתי SQL גוזל זמן יקר של איש ה-DBA והינו מקור לטעויות העלולות לגרום לאיבוד מידע וכשל מערכתי. בעזרת תוכנת EZManage SQL שפיתחנו, ניתן לנהל מס' רב של שרתי SQL בצורה יעילה יותר ובכך לחסוך זמן יקר של איש ה-DBA ולפנותו לעיסוקים הבאמת חשובים, כמו פיתוח וייעול בסיסי הנתונים".

חברת DBA Services, המפתחת ומשווקת את תוכנת  EZManage SQL לניהול שרתי Microsoft SQL, מספקת פתרון מקיף לניהול סביבה מרובת שרתי SQL. הניהול כולל בניית מתודולוגיית גיבוים מתקדמת, תחזוקה אופטימלית המומלצת ע"י Microsoft, ניטור שרתי ה-SQL ובסיסי נתונים ואף בניית מערך DRP  לסנכרון בסיסי הנתונים בין שרתי ה-SQL ומעבר לשרת חלופי במקרה של קריסת שרת האמת. כל זאת מתבצע מקונסולה מרכזית אחת המאפשרת החלת כל הפעולות על כלל השרתים במספר קליקים. לקוחות רבים אשר יישמו את המערכת מעידים על חסכון בזמן וכסף ואף שיפור משמעותי בניהול בסיסי הנתונים.

איתן טומשין, סמנכ"ל מכירות חברת Top Solutions מקבוצת  Top Group, המתמחה בייצוג חברות תוכנה ומשווקת את תוכנת EZManage SQL, מעיד: "שיתוף הפעולה בין Top Solutions ל-DBA Services מעניק ללקוחותינו מעטפת פתרונות מלאה לניהול שרתי ה-SQL תוך מתן מענה למערך הגיבוי והתחזוקה של כלל בסיסי הנתונים בסביבת Microsoft ואף כולל מנגנון ניטור מתקדם המתממשק עם מערכות הניטור הקיימות בארגון".

EZManage SQL בין לקוחות DBA Services ניתן למצוא את אקסלנס נשואה, ויזה כאל, בנק הפועלים, מכתשים אגן, משרד הקליטה, צים, המשרד לביטחון פנים, נמל אשדוד, מיטב בית השקעות ועוד. בשנה האחרונה קיבלה החברה מעמד בלעדי של 'שותף פתרונות בינלאומי' עם SAP Business one וזאת לאחר ש-SAP בחנה באופן מדוקדק את יכולות המערכת והגיעה למסקנה שמדובר במוצר בעל יכולות גבוהות המעניק פתרון מקיף ואיכותי בניהול וייעול בסיסי הנתונים המותקנים על שרתי ה-SQL. כמו כן, חתמה החברה על הסכמי שיווק והפצה של תוכנת EZManage SQL עם מס' שותפים עיסקיים בכדי לממש את הצורך בפיתרון לניהול בסיסי הנתונים בצורה יעילה יותר. בין שותפינו העסקיים הנוספים ניתן למצוא את: One1 מלם-תים, Consist, וראסיטי, יזמקו, Complete, Xioma, Gnet, RELS, אופק חדש, אלגרונט ורבים נוספים.

עד היום, ניהול בסיסי נתונים רבים הייתה משימה לא פשוטה שגזלה משאבים רבים מאיש ה-DBA. השימוש במערכת EZManage SQL נותן מענה יעיל לסוגיה זו, והניטור האוטומטי מאפשר מיצוי מקסימאלי של ביצועי בסיסי הנתונים והגדלת שרידות המערכות המושתתות עליהן. כל זאת תוך טיפול בכשלים רבים הנובעים מהזנחה והיעדר תחזוקה לשרתי ה-SQL.

אירועים קרובים