תוכן שיווקי

Google Apps מציעה: יצירת סביבה בטוחה יותר של דואר אלקטרוני ארגוני

25/01/2011 15:03

מאת דנה נגויין, באמצעות Google Enterprise Blog

למרות שמרבית הארגונים שמשתמשים ביישומי Google Apps מעניקים למשתמשים גישה בלתי מוגבלת לדואר האלקטרוני, הרי שבחלק מבתי הספר והחברות העסקיות צריכים לשמור על סביבה בטוחה יותר ומתירים למשתמשים מסוימים לשלוח ולקבל דואר אלקטרוני רק בתחומי הארגון.

גישה זו של "גן נעול" היא אחת הדרישות היותר רווחות מצד גני ילדים, בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים, כאמצעי בטיחות נוסף במהלך השימוש של הילדים בדואר אלקטרוני. גישה זו יכולה לסייע גם לחברות עסקיות שמבקשות להגביל את הגישה של עובדי קבלן מסוימים, או קבוצות עובדים אחרות, לדואר האלקטרוני.

כיום יכולים מנהלי מערכת של Google Apps להגדיר מי מבין המשתמשים יכולים לקיים תקשורת בדואר אלקטרוני, ומנהלי המערכת יכולים להתאים את מדיניות ההרשאות  לקבוצות שונות של משתמשים. כך למשל, המורים ואנשי הצוות של בית הספר יכולים ליהנות מגישה בלתי מוגבלת, בעוד שתלמידים יכולים לשלוח ולקבל דואר אלקטרוני בתחומי הקהילה של בית הספר, אך מוגנים מפני קשרים עם גורמי חוץ.

"אמצעי הבקרה החדשים מאפשרים לנו לספק דואר אלקטרוני ל-40,000 תלמידי תיכון. כך אנו יכולים להגן על הילדים מתקשורת בלתי הולמת ולאפשר להם פעילויות משותפות. לא כל הילדים חשים בנוח להתבטא בכיתה בצורה חופשית, וכך הם נהנים מערוץ תקשורת נוסף עם המורים", אמרה לורי טנמר, מנהלת שירותי דואר אלקטרוני בבתי הספר הציבוריים Prince George. אמצעי הבקרה החדשים יושקו בימים הקרובים ביישומי Google Apps המיועדים לחברות עסקיות, מוסדות חינוך וגורמי ממשל. מנהלי המערכת יכולים להגדיר את המדיניות בחלק Advanced Tools של לוח הבקרה.

אירועים קרובים