תוכן שיווקי

שוב – SAS ראשונה בדירוג של המגזין פורצ'ן בין החברות הטובות ביותר לעבוד עבורן

זאת השנה השנייה ברציפות בה זוכה מנהיגת האנליטיקה העסקית SAS במקום הראשון בדירוג החברות בעלות תרבות העבודה הטובה ביותר

27/01/2011 15:29

מנהיגת האנליטיקה העסקית, זכתה שוב במקום הראשון בדירוג השנתי של המגזין פורצ'ן, של 100 החברות בהן טוב יותר לעבוד בארה"ב. SAS דורגה כאחת הטובות ביותר בדאגה לבריאות עובדיה, טיפול בילדי העובדים ואיזון בין תרבות הפנאי והעבודה. מאז נוסד הדירוג בשנת 1998, הופיעה SAS בין החברות המובילות מדי שנה, כאשר השנה מצויינת הפעם השמינית ברציפות בה צויינה SAS כאחת מ-10 החברות המובילות.

מנכ"ל SAS, ג'ים גודנייט, אמר, "כבוד גדול זה משלים שנה נהדרת עבורנו ב-SAS. סיפקנו יותר תוכנות בשנת 2010 מאשר אי פעם בעבר והגדלנו את מצבת העובדים בכ-2.4 אחוזים. עובדינו הינם הכוח המוביל בהצלחתנו. כאשר אנו נכנסים לשנה ה-36 לפעילותנו העסקית, אנו צופים קדימה להמשיך בהשקעות העמוקות שלנו למען שביעות רצון העובדים, תחושתם הטובה ויצירתיותם".

צבי צוויג, מנכ"ל חברת מיה מחשבים המייצגת את SAS בישראל אומר: "יש קשר מובהק בין עובדים מרוצים ללקוחות מרוצים, אנו גאים להיות נציגיה של SAS ולשרת את מאות הלקוחות המובילים בישראל עם תוכנות האנליטיקה העסקית המובילות בעולם".

"התרבות ב-SAS מייצגת סביבת עבודה רבת חיוניות שבה יכולים אנשים לשגשג ולהיות מאותגרים, תוך שמירה על איזון בריא של עבודה", אומרת ג'ניפר מאן, סגנית הנשיא למשאבי אנוש ב-SAS. "הכרה נהדרת זאת מכיחה שוב כי יצירת תרבות עבודה מאושרת ובריאה מובילה ליצרנות ומאפשרת ל-SAS להתמקד בחדשנות מתמשכת ושירות לקוחות."

SAS הוכרה באופן עיקבי כמובילה בהטבות לעובדיה ובתוכניות השילוב של עבודה ופנאי. SAS מאמינה כי עובדים בריאים הינם המפתח לחדשנות הממשיכה להציב את SAS בעמדת המנהיגות בתחום האנליטיקה העסקית. החברה מספקת שירותי בריאות, תומכת בטיפול בילדים, ומציע לעובדיה שטח של למעלה מ-66 אלף רגל רבועים של מתחמי רענון וספורט ומספר רב של תוכניות ופעילויות. החברה מתגאה באחוז תחלופת העובדים הנמוך ביותר בתעשיית התוכנה: 2.6 אחוזים, בניגוד לממוצע בתעשייה העומד על כ-22 אחוזים. על ידי הפחתת טרדות היום-יום, מימשה SAS הקטנת עלויות גיוס ושימור עובדים, כמו גם שיפור ביחסים המתמשכים עם לקוחותיה וחדשנות מוצרים מתמשכת. מחויבותה ארוכת הטווח של SAS והשקעותיה בשביעות רצון עובדיה תורמת להמשך צמיחת ההכנסות והרווחיות של החברה.

הרשימה המלאה של החברות המדורגות והמידע אודותיהן תופיע בגליון הקרוב של המגזין פורצ'ן ב-7 בפברואר וניתן לצפות בה באתר המגזין בכתובת הבאה.

על מנת לבחור ב-100 החברות הטובות ביותר לעבוד בהן חבר המגזין עם מכון דירוג העבודה (Great Place to Work Institute) שערך את סקר העובדים המקיף ביותר בין החברות בארה"ב. כ-311 חברות מובילות השתתפו בסקר כאשר שני שליש מהדירוג מבוסס על תוצאות סקר האמון של המכון שנשלח למדגם אקראי של עובדים מכל חברה. הסקר שואל שאלות הנוגעות ליחסם כלפי ההנהלה ואמינותה, סיפוק בעבודה ויחסי העובדים. השליש הנוסף של הדירוג מבוסס על מענה של החברה לביקורת תרבות העבודה בה, ביקורת הכוללת שאלות מפורטות לגבי השכר ותוכניות ההטבה  וסדרה של שאלות פתוחות ביחס לנוהלי קבלת עובדים, תקשורת פנימית, הכשרה, היכרות עם העובדים והמאמצים לגיוון.

ניתן להתעדכן ביוזמות החדשניות ותוכניות מיוחדות של חברת SAS בדף הפייסבוק של ד"ר ג'ים גודנייט.

אירועים קרובים