תוכן שיווקי

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל: סיימנו את 2010 עם שורה של חוזים אסטרטגיים בתחום ה-BPM

Software AG העולמית הכתה את התחזיות וחצתה את רף 1 מיליארד היורו בשנת 2010

07/02/2011 14:27
ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל

Software AG הודיעה באחרונה על זינוק חד בהכנסותיה וברווח הנקי מה שאפשר לה לחצות את רף מיליארד היורו כבר בשנת 2010, שנה מוקדם יותר מכפי שחזו. עוד נמסר, כי החברה צפויה לסיים את שנת 2010 עם עלייה של 30% בהכנסות ועלייה בשיעור של  19%-20% ברווח הנקי.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, ציין, כי לביקוש הער בסקטור הציבורי והפיננסי לסוויטת ניהול התהליכים (BPMS) של Software AG ולתשתיות התוכנה שלה לניהול נתונים עסקיים (ETS), הייתה תרומה משמעותית לזינוק החד בתוצאות החברה. כמו גם למיזוג פעילותה של IDS Scheer בחברה ולאיחוד מערך המכירות של שתי החברות.

"בישראל סיימנו את 2010 עם שורה של חוזים אסטרטגיים בתחום ה-BPM. זאת לאחר שזכינו במכרז ענק של המוסד לביטוח לאומי לאספקה, יישום, הטמעה, הדרכה ואחזקה של מנוע תהליכים עסקיים (BPMS – Business Process Management Suite) ותשתית ESB לקישוריות ואינטגרציה של שירותים, מערכות תוכנה ונתונים ולאחר שהמוסד לביטוח לאומי רכש רישיונות שימוש בתשתית SOA ארגונית. כמו כן, זכינו יחד עם מפיץ המוצרים המקומי במכרז לאספקה, יישום, הטמעה, הדרכה ואחזקה של מערכת מנוע חוקה עסקית (BRMS – Business Rules Management System)".

במהלך 2010 בחרה חברת Better Place ליישם תפיסה הוליסטית גלובאלית לניהול תהליכים עסקיים באמצעות סוויטת ARIS מבית Software AG וזאת בעזרת חברת הייעוץ סקר.

Software AG בישראל הרחיבה את פעילות ניהול התהליכים והמסמכים בכלל-ביטוח ובלקוחות נוספים.

אירועים קרובים