תוכן שיווקי

מכללת נס טכנולוגיות קיבלה זכיון מ-VMware להעביר בישראל את מיגוון הקורסים של החברה

09/02/2011 10:07

חברת VMware, המספקת לחברות וארגונים פתרונות תשתית למיחשוב ענן ולווירטואליזציה, העניקה זכיון למכללת נס טכנולוגיות להעביר בישראל את מיגוון הקורסים של החברה.

מוצר הדגל של VMware הוא פלטפורמת הווירטואליזציה VMware vSphere, המאפשרת למשתמשים להפחית עלויות תפעול, לשפר את הגמישות, להבטיח המשכיות עסקית ולחזק את אבטחת המידע. בעקבות קבלת הזכיון החלה מכללת נס להעביר שלושה קורסים: קורס בסיסי העוסק בהתקנה, תצורה וניהול של VMware vSphere 4.1, ושני קורסים מתקדמים יותר – פתרון בעיות ב-VMware vSphere 4, וניהול ביצועים ב-VMware vSphere 4. הקורסים מיועדים ליצור היכרות מעמיקה עם פלטפורמת הווירטואליזציה vSphere .

"החלטתה של VMware להעניק לנס זכיון לערוך קורסים מהווה עדות לאיכותה של המכללה ולמעמדה המוביל בעולם ההדרכה הישראלי בתחום טכנולוגיית המידע", אמרה תמי עטיה, מנהלת מכללת נס טכנולוגיות. "VMware מצטרפת לשורה של חברות מובילות בעולם המשתפות פעולה עם מכללת נס, ובהן מיקרוסופט, סאפ, סיסקו ועוד".

הגירסה החדשה של vSphere שהוכרזה ביולי 2010 – vSphere 4.1 – הינה פלטפורמת וירטואליזציה רבת עוצמה המאפשרת לספקי שירות ולארגונים לבנות סביבות מיחשוב ענן, פרטיות וציבוריות. הגירסה החדשה כוללת טכנולוגיה חדשנית לדחיסת זכרון  והיא שומרת על ביצועי המערכת גם בעת עומס כבד. כמו כן משפרת vSphere 4.1 את הקצאת משאבי המיחשוב והרשת למשתמשים, בהתאם לצרכים העסקיים.

מכללת נס טכנולוגיות מכשירה את תלמידיה למיגוון מקצועות נדרשים בתחומי טכנולוגיית המידע. המכללה מעסיקה סגל עובדים ומדריכים מהמובילים בתחומם ובעלי ניסיון מעשי רב בתעשיית ההיטק המקומית והעולמית. תחומי הלימוד מתעדכנים באופן תדיר בהתאם לתמורות טכנולוגיות ולדרישות השוק. למכללת נס קמפוסים בפריסה ארצית בתל-אביב, חיפה, ירושלים, נתניה, רחובות ובאר-שבע.

אירועים קרובים