תוכן שיווקי

צמיחה של 43% בהכנסות לחברת אבטחת המידע אימפרבה

ההישגים המרשימים של אימפרבה במהלך 2010 הם, לדברי עמיחי שולמן, מיסד משותף ו-CTO, עדות לצורך הממשי של הלקוחות בפתרונות האבטחה שמציעה החברה ולעובדה כי אלו מאפשרים לקיים ולהרחיב את ליבת העסק

09/02/2011 10:12

מאת בן לביא

"שנת 2010 היתה שנה מוצלחת במיוחד עבור חברת אבטחת המידע אימפרבה", אומר עמיחי שולמן, מיסד משותף ו-CTO של החברה. לדבריו, הרבעון הרביעי היה רבעון שיא בהכנסות החברה עד כה, ובשנת 2010 כולה אימפרבה (Imperva) הציגה צמיחה של 43% בהכנסות בהשוואה לשנה הקודמת, ותוספת של כ-400 לקוחות גלובליים חדשים. ב-2010 אף גדלו ההכנסות ב-104% מהמגזר הבינוני של הלקוחות, 90% צמיחה בהכנסות MSSP (ר"ת Managed Security Service Provider) ו-50% צמיחה בהכנסות משירותים מקצועיים. "נתוני הצמיחה של אימפרבה אינו דבר קל להשגה בנוף העסקי של היום", מדגיש שולמן. לדבריו, הישגים אלו הם עדות לצורך הרב של הלקוחות בפתרונות שמציעה אימפרבה. "חברות משקיעות בתחום אבטחת הנתונים והיישומים כיוון שארגונים יותר מאי פעם מבינים שהפתרונות שלנו מאפשרים לקיים ולהרחיב את ליבת העסק שלהם".

הטכנולוגיות של אימפרבה מאפשרים ניטור והגנה של רמת הנתונים והמידע בארגון. לחברה מוצרים להגנת המידע בבסיסי הנתונים, הגנת מידע בשרתי קבצים, והגנה על אפליקציות רשת. שולמן: "אימפרבה אינה מאבטחת את התשתית או הרשת אלא מתמקדת באבטחת הדטה (data) והיישום הארגוני". אימפרבה החלה את דרכה בפיתוח פתרונות פיירוול ליישומי רשת, בהמשך נוספו פתרונות להגנה על נתונים, ניטור פעילות, והערכת רמת האבטחה של בסיס הנתונים. במהלך 2010 הוסיפה החברה פתרון לניטור הפעילות ברמת הקובץ. "בעוד מוצר הדטה-בייס שלנו יודע להגן על מידע מובנה, שנמצא בפורמט מסודר והגישה אליו היא דרך יישומים ספציפיים, הפתרון שלנו לרמת הקובץ יודע לנטר גם מידע לא מובנה. הפתרון החכם הזה מאפשר לארגון לנטר את הגישות לשרתי קבצים. ולייצר נתיב ניטור מאוד מפורט מחד, והתרעה על גישות חריגות למידע מאידך. במקרים מסוימים הפתרון מאפשר אף לעצור גישה שאינה מורשת".

מה הייחוד של אימפרבה על פני מתחרים בתחום?
"אנו מהווים ספק אחד שמציע ללקוחות ממשק אחיד ושפה אחידה לצורך הגנה על בסיסי הנתונים, יישומי רשת וניטור פעילות הקובץ, עבור כל הסביבות. בנוסף, אין ללקוח עקומת למידה כשהוא עובר מפיירוול ליישומי רשת לפיירוול עבור מסד הנתונים. עקומת הלמידה קטנה ביותר גם כשהלקוח עובר מניטור בסיס נתונים לניטור פעילות קובץ. מעבר לכך, יכולות רבות וייחודיות נובעות מעצם האינטגרציה בין מוצרי אימפרבה, כך שרמת האבטחה והניטור המתקבלת היא גבוהה יותר ממה שהלקוח היה מקבל מאוסף של מוצרים נפרדים".

אלו פיתוחים חדשים מציעה אימפרבה?
"לאחרונה הכרזנו על טכנולוגיה חדשה בשם ThreatRadar לתחום הפיירול ליישומי רשת. מדובר בתשתית שלנו שיושבת בענן ומבצעת איסוף של סוגי מידע שונים. המידע הנאסף נדחף לפתרונות אימפרבה המוטמעים אצל הלקוחות, דבר שמאפשר להגיב מהר יותר לתוקפים עצמם ולא רק להתקפות. טכנולוגיה חדשה אותה התחלנו להציע אחרונה בשוק היא דרך חברה בת בשם אינקפסולה (Incapsula). הטכנולוגיה מאפשרת לתת שירותי אבטחת יישומי רשת ללקוחות קטנים ובינוניים, שאין להם יכולת או הצדקה כלכלית להטמיע פתרון פיירוול מלא ליישומי רשת. ללקוחות אלו מוצע פיירוול ליישומי רשת בענן, שמלווה בשירות מלא של אינקפסולה".

ומה מתוכנן בעתיד?
"מספר פיתוחים טכנולוגיים יוכרזו במהלך 2011. נרחיב את הכיסוי שאנו מספקים בכל אחד מקווי המוצר הן ברמת הפלטפורמות והן בשלבי מעגל החיים. בשנה הקרובה אימפרבה תכריז על שתי טכנולוגיות שעתידות לשנות את מה שהלקוחות מצפים ממוצרי אבטחה, באופן דומה למה שעשה פתרון ה-ThreatRadar בתחום הפירוול ליישומי הרשת. בנוסף, בד בבד עם עסקאות גדולות שלנו שנחתמות מול לקוחות גדולים ומובילים, אנחנו ממשיכים להתאים את כל קווי מוצרי האבטחה שלנו לארגונים גדולים ברמת האנטרפרייז (Enterprise Solutions)".

אירועים קרובים