תוכן שיווקי

לקראת כנס Asterisk Israel | מהפכה בישראל: שיחות וידאו קונפרנס HD לכל עסק!

גטר טק תחשוף בכנס Asterisk מרכזיה חדישה של Positron שמאפשרת שיחות וידיאו של 16 משתתפים באיכות HD ● המחיר: זול בעשרות אחוזים ממוצרים מתחרים

09/02/2011 11:04

כניסתן של החברות Digium ו-Positron Telecom לפעילות בהיקף מלא בשוק הישראלי – באמצעות חברת גטר טק – נותנת את האות לשינויים מרחיק לכת ביכולת של עסקים להצטייד במילה האחרונה של התקשורת העסקית.

דוגמה מוחשית לכך תוצג בכנס Asterisk הקרוב שבמסגרתו יחשוף מנכ"ל חברת Positron מרכזיה חדשה – דגם G600/V600 – שצפויה לשנות סדרי עולם בשוק הישראלי. המרכזייה החדשה, שמבוססת על מערכת ההפעלה Asterisk (מבית Digium) מאפשרת שיחות וידיאו קונפרנס בהיקף של 16 משתמשים בשיחת ועידה אחת– ובאיכות HD. למרות היכולות העשירות הללו, מחירה של המרכזייה זול משמעותית, בעשרות אחוזים ממוצרים קיימים בשוק. עד עתה נמכרות מערכות עם יכולות דומות במחירים של כ-80,000$ עד 100,000$ – ועל כן רק ארגונים גדולים היו מסוגלים להצטייד במרכזיות מסוג זה.

חנוך פורת, מנהל תחום טלקום בחברת גטר טק, נציגת Positron ו-Digium בישראל: "מרכזיות IP מבוססות קוד פתוח יצרו מציאות חדשה בשוק הטלקום העולמי ומציאות זו תיווצר עתה גם בישראל. רמת המחירים שמאפיינת את מרכזיות Digium ו- Positron המבוססות על Asterisk תאפשר גם לעסקים קטנים ובנוניים החל מ-20 שלוחות וליהנות מפונקציונאליות עשירה שהייתה עד עתה נחלתם הבלעדית של ארגונים גדולים. דגם D600/V600, שייחשף ויושק בכנס, הוא סנונית ראשונה בסל גדול של מוצרי Positron ו-Digium חדשים שיגיע השנה לשוק הישראלי.

אירועים קרובים