תוכן שיווקי

איך אומרים "שיתוף פעולה בעולם ה-IT" באנגלית? מכללת מלם-תים ו-Wall Street יוצאות בקורס חדש

מכללת מלם-תים בשיתוף פעולה ייחודי עם Wall Street: קורס אנגלית מקצועי ייחודי לעובדי IT

10/02/2011 14:08

מכללת מלם-תים משיקה שיתוף פעולה עם Wall Street, בית הספר לאנגלית המוביל בעולם, מקבוצת קידום, ביצירת קורס אנגלית ייחודי המיועד לעובדי IT במטרה להכשירם בהתמודדות היומיומית עם אנגלית מקצועית ועסקית הנדרשת במסגרת עבודתם. בקורס יוכשרו הלומדים בכתיבת מיילים עסקיים, הצעות מחיר ומצגות תוך דגש על מושגי מפתח חשובים בשפה האנגלית ברמה מקצועית מתקדמת.

שיתוף הפעולה בין החברות נוצר בעקבות צורך שהתפתח במלם-תים, חברת המחשוב הגדולה בישראל, להעשיר ולשפר את רמת האנגלית של עובדי החברה, המשתמשים מידי יום בשפה כחלק בלתי נפרד מעבודתם בהתקשרות מול עובדי ענקי ההי-טק בארץ ובעולם. מכללת מלם-תים, האמונה על הכשרות עובדי הקבוצה, פנתה לוול סטריט במטרה לייצר קורס ייחודי זה. כעת, לאחר שנבנו תכני הקורס נפתחה ההרשמה לקהל הרחב.

עמית שחם, מנהל המכללה: "הערך המוסף בקורס נובע משיתוף הפעולה שבו מכללת מלם-תים מביאה את המושגים המקצועיים מעולם ה-IT ומציגה את הצרכים העולים מהשטח בעוד Wall Street מתרגמת אותם לפן העסקי הנדרש ומתבטא בכתיבה, ניהול שיחה והצגה נכונה של הדברים".

יפעת קריספל, מנהלת השיווק של בית הספר לאנגלית Wall Street: "מכיון שעולם ההיי-טק דורש ידע מקצועי באנגלית ברמה הגבוהה ביותר, אין לי ספק שתלמידי המכללה ימצאו בקורס המיוחד של Wall Street את המענה הטוב ביותר עבורם, על מנת להצליח בלימודים ולאחר מכן בעבודה".

מכללת מלם-תים מכשירה את עובדי קבוצת ה-IT המובילה בישראל מלם-תים ואת הקהל הרחב, ומפעילה מסלולי הכשרה טכנולוגיים בהם היא מבטיחה למצטיינים קליטה לעבודה בשורות הקבוצה. המכללה, שלאחרונה גם קיבלה הסמכת Gold Partner של מיקרוסופט הינה מרכז הדרכה מורשה של חברות התוכנה והתקשורת המובילות בעולם ביניהן: אורקל, ג'וניפר נטוורקס וצ'ק פוינט.

בית הספר לאנגלית Wall Street הוא בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בישראל והוא מפעיל 10 מרכזים ברחבי הארץ. כיום פועלים בעולם 450 מרכזים ללימודי אנגלית בעשרים ושבע מדינות בעולם, ולומדים בהם יותר מ-200,000 תלמידים בשנה. בבתי הספר לאנגלית של Wall Street הוכשרו במהלך השנים מיליוני תלמידים לשימוש בשפה האנגלית.

Wall Street מיוצג בישראל על ידי קבוצת קידום השייכת לחברת KAPLAN קבוצת ההשכלה הפרטית הגדולה בעולם.

תלמידי המכללה יוכלו להינות מהקורס המיוחד שיארך חודשיים וחצי (8 מפגשי ערב), המחזור הקרוב יפתח בפברואר. פרטים נוספים בטלפון 1-700-55-50-55 ובכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים