תוכן שיווקי

פתרונות ענן לארגונים – כיצד לרכוב על הענן מבלי לחולל סערה?

16/02/2011 15:53

מאת מורן אשכנזי, יועצת טכנולוגית בכירה לאבטחת מידע ומחשוב ענן

האתגר
ענני המיחשוב מחוללים מפנה בעולם המיחשוב. שירותי ענן ציבוריים מעניקים לעסקים גישה ישירה לשירותים חיצוניים, יוצרים פרצות אבטחה ונקודות מתות באיכות ואף מכרסמים בתמורה הנתפסת של מחלקת המיחשוב הארגונית. על מנת להעניק גמישות פנימית, יעילות וחיסכון חייבת מחלקת המיחשוב להתקדם אל מעבר לשרתים הווירטואליים ולספק שירותי ענן פרטיים ואלסטיים, לפי דרישה.

היתרון של CA
השילוב בין מערך נרחב של פתרונות ענן מוכחים לבין חדשנות נמרצת, מעניק ל-CA יכולת ייחודית לסייע לארגונים בהאצת הדרך להצלחה במגוון מודלים של ענני מיחשוב, דרישות ורמות בשלות של אימוץ הענן. בעזרת הפתרונות של CA ניתן להאיץ את כל ההיבטים של אסטרטגיית הענן – בין אם מבקשים לעשות שימוש מיטבי בשירותי ענן ציבוריים, בין אם מבקשים למנף את הסביבות הקיימות – וירטואליות ופיזיות – כענני מיחשוב פרטיים, בין אם מבקשים להקים שירותי ענן פרטיים מהיסוד ובין אם מבקשים לשלב בין כל הגישות האלה.

כיום מציעה CA מערך מקיף של פתרונות לצריכה אחראית ואספקה גמישה של שירותי ענן: מאבטחה ועד הבטחה, מניהול וירטואליזציה ועד שירות עצמי, מהקצאה של תשתיות ועד פרישה דינמית של יישומים מרובי שכבות.

בה בעת, משקיעה CA במרץ, הן במחקר ופיתוח והן ברכישות, על מנת לספק פתרונות חדשניים שמשנים את כללי המשחק ומסייעים למנף את משאבי הענן הציבוריים והפרטיים למיטוב מערך השירותים ושרשרת האספקה.

•    פתרונות להפקת תמורה עסקית מיטבית.
ליהנות מתובנות ואמצעי בקרה, לשמור על חופש הבחירה ולקבל החלטות מושכלות יותר לגבי השקעות ורכישת מוצרים ושירותים ממקורות חוץ. כדי לסייע בשליטה על שרשרת האספקה, דוגם ומודד פיתרון CA Oblicore Guarantee את איכות השירות, הצריכה והעלות, מלמעלה כלפי מטה בהתאם להסכמים של רמת השירות.

כדי להמחיש את עלות השירות והצריכה ביחס לשירותים פנימיים, חיצוניים ומרוכבים, מספק פיתרון CA Service Catalog and Accounting מודלים של הקצאת עלויות. פיתרון CA Clarity PPM מספק כלים להערכת העלות של השירותים לפני שמקימים ומספקים אותם, ויכול להמחיש את עלות הפעילות של אנשי הצוות לאורך מחזור החיים של השירות ופיתרון CA IT Asset Management ממחיש את העלויות של נכסי החומרה והתוכנה שתומכים בשירותים.
פתרונות Service Automation של CA מציעים יכולות של מיכון ואוטומציה של תהליכים ב-IT לדוגמא הספקה של מערכות ויאטואליות ופיזיות תוך ביצוע אורקזטרציה בין מספר מערכות ב-IT ושמירה על תצוורה.

•    לאבטח ולהבטיח שירותים מרוכבים
פתרונות האבטחה של CA מסייעים להרחיב את האבטחה והניטור ברחבי השירותים המורכבים אשר משתרעים על פני סביבות וירטואליות, סביבות פיזיות וסביבות ענן. בעזרת פתרונות CA Identiry and Access Management ניתן להרחיב את חליפת האבטחה עד לרמת הנתונים, תוך בקרה ממוכנת על הזהויות, הגישה ונכסי המידע של הארגון. בעזרת פתרונות Service Assurance CA ניתן להמחיש את הניהול הכולל של השירותים המרוכבים, מהפיזי ועד לווירטואלי, מהיישומים ועד לרשתות מהחוויה של משתמשי הקצה ועד לעסקאות.

•    להשיג מהר יותר גמישות, יעילות וחיסכון.
כיום מציעה CA שינוי אמיתי ומהפכני בכללי המשחק – פיתרון 3Tera AppLogic סולל נתיב מהיר לענני מיחשוב פרטיים ומאפשר הרכבה של שירותים, הקצאה דינמית והרחבה, שירות עצמי ומדידת משאבים – הכל בסביבה בודדת. פיתרון 3Tera AppLogic מספק במסגרת תוכנה, את כל תשתיות החומרה שבעבר היו נחוצים כדי לתמוך ביישומים. ניתן להרכיב ולארוז שירותים מרובי שכבות על מנת להעביר, להרחיב או לצמצם אותם. Load balancers, firewalls ומערכי אחסון – הופכים לווירטואליים וניתן לעשות בהם שימוש חוזר. במקום להיות מחוברים באופן קשיח, רכיבי התשתית הם מופשטים כמעט בכל רמה – וניתן לנהל אותם בצורה חכמה ופשוטה ביותר, בממשק חזותי המבוסס על drag-and-drop, ומסייע להקים בקלות אפילו את השירותים העסקיים ושירותי התשתית המורכבים ביותר.

אירועים קרובים