תוכן שיווקי

ערוצי הפצה, מערכות ליבה ורגולציה, יככבו בכנס המקצועי השנתי של המגזר הפיננסי בנס

כך אומרת שרון קורן, VP פתרונות עסקיים ו-PRESALE במגזר הפיננסי, נס טכנולוגיות ● לקראת כנס לקוחות המגזר הפיננסי - "כשרשתות חברתיות פוגשות פיננסים" - שיתקיים ביום ד', 23/2/2011, במרכז הכנסים וואהל סנטר בשיתוף אנשים ומחשבים ● מרצת המפתח בכנס תהיה ציפי סמט, לשעבר הממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון ● ינעל את הכנס דרור גלוברמן בהרצאה בנושא השפעתן של הרשתות החברתיות על המגזר הפיננסי

21/02/2011 15:17

ביום רביעי הקרוב, 23/2/2011, תקיים נס טכנולוגיות כנס לקוחות למגזר הפיננסי. לקראת הכנס שוחחנו עם שרון קורן, VP לפתרונות עסקיים ו-PRESALE במגזר הפיננסי, בנס טכנולוגיות.

מה האתגרים העומדים היום בפני המגזר הפיננסי?
קורן: לצד רצון לחסכון בעלויות, וייעול התפעול, ממוקדות יחידות ה-IT במגזר הפיננסי בשדרוג מערכות הליבה, ביישום רגולציה ובטיפול בערוצי השירות. הרגולציה בתחום היא רבה, ותורמת לא מעט לשקיפות במידע לציבור הרחב. במקביל הלקוחות היום יותר מודעים לנושאים כמו ניהול חסכונותיהם הפנסיונים, ומבקשים מידע יותר מפורט, זמין וברור, גם דרך הערוצים החדשים כמו האינטרנט והמובייל. האתגר העומד בפני מנהלי מערכות המידע הוא להגדיר תוכנית עבודה רב-שנתית הנותנת מענה למספר רב של צרכים ודרישות, מתחשבת במשאבי ואילוצי הארגון, ומאפשרת שימור ידע הכרחי בארגון תוך הוצאת פעילויות שאינן בליבת העסקים למיקור חוץ באופן שיאפשר תמהיל בר-ניהול וממוקד ביחס לשירותים הנדרשים מהם.

במה יעסוק הכנס?
הכנס יציג מגוון פתרונות של נס למגזר הפיננסי – בנקים, חברות ביטוח, חברות כרטיסי אשראי וחברות בתחום שוק ההון. יציגו בו מומחי תוכן בנס, לקוחות ושותפים עסקיים, שיספרו על פתרונות ופרקטיקות שונות ליישום, הכנס יעסוק בתחומים חדשניים כגון רשתות חברתיות, וברגולציה עכשווית. נושא מערכות הליבה יתפוס אף הוא מקום מכובד בכנס.

כאמור, ציפי סמט-שלמון, לשעבר הממונה על שוק ההון, ביטוח וחסכון תציג את ראייתה על הרגולציה בתחום החיסכון ארוך הטווח, המשמעויות הנגזרות על השחקנים השונים והכוחות החדשים בשוק, ותדון בסוגיות הקשורות לתפקיד הרגולטור בכלכלה החופשית. את הכנס יחתמו הרצאותיהם של יואב אקר על ,SOCIAL CRM והרצאתו של דרור גלוברמן, כתב הטכנולוגיה של ערוץ 2 על רשתות חברתיות והשפעתן על המגזר הפיננסי.

המטרה שלנו היא להציג את הניסיון והפתרונות של נס במגזר, ולהראות ללקוחותינו כיוונים עתידיים שישליכו על סדר היום בשנים הקרובות. אחד מהנושאים שנציג בהקשר זה הוא נושא ניהול טכנולוגיות המידע, המחייב את חברות הביטוח וגופים נוספים החל מהשנה. נדון ברבדים השונים ובמשמעויות ואף נציג פתרון שנס מייצגת בתחום זה.

מה מייחד את נס במגזר הפיננסי?
נס השקיעה רבות לאורך השנים בפיתוח פתרונות ויכולות למגזר הפיננסי, מהלך שמאפשר לנו היום להציע ללקוחותינו מגוון פתרונות (למשל מע' לייעוץ ומכירת מוצרי ביטוח, פתרונות לניהול קרנות פנסיה וקופות גמל ועוד), ידע וניסיון ביישום מערכות מורכבות, ובעיקר – עובדים מיומנים ומנוסים המשולבים בפעילויות השונות ומכירים היטב את צרכי הלקוחות, מדברים בשפתם ויודעים לתת מענה לאתגרים העומדים בפניהם.

מגוון השירותים שמספקת נס – החל מפיתוח מערכות תפורות ללקוח, דרך יישום פתרונות שפותחו בנס, או פתרונות של שותפים עסקיים, לצד יכולות בתחום ניהול מערך QA, ביצוע בדיקות, שירותי הדרכה והטמעת מערכות, ושירותי מיקור חוץ, מאפשר לנס לתת מענה כולל ומקצועי ללקוחותיה בנושאים השונים ברמה של one stop shop. לנס סיפורי הצלחה במגזר הפיננסי גם מחוץ לישראל, והידע והניסיון הנצבר שם ניתן למינוף גם בקרב הלקוחות בארץ.

אירועים קרובים