תוכן שיווקי

לקראת אירוע | BMC ומטריקס יחשפו טכנולוגיה חדשה לניהול ביצועים, מיפוי אוטומטי ובקרה על זמינות רשתות תקשורת וטלפונית IP

22/02/2011 11:08

במסגרת יום עיון אשר ייערך ביום חמישי הקרוב ה-24/2 במשרדי מטריקס, יחשפו החברות BMC ומטריקס את פתרון חברת BMC לניהול ביצועי רשתות תקשורת, מיפוי אוטומטי ובקרת זמינות של רשתות התקשורת וטלפוניית ה-IP. יום העיון מיועד למנהלי רשתות תקשורת, מנהלי תשתיות וליועצים בתחום. במסגרתו יציג מנהל המוצר, טרוור הייוורד, את הפתרון של חברת BMC וכן ידגים דמו חי של הפתרון. יום העיון יתקיים ב-24/2 במשרדי מטריקס, ברחוב אבא אבן 3 בהרצליה, בין השעות 9:00 עד 12:00.

לדברי הייוורד,  "הפתרון של BMC מספק מענה לצרכי בקרת ביצועים של רשתות תקשורת, מעקב אחר צריכת משאבים ומדידת ניצולת במשאבי הרשת (Capacity Planning), מדידת Quality of Service, ניתוח ביצועי אפליקציות באמצעות Netflow, ניתוח מגמות וכן  ומגוון רחב של יכולות נוספות הנדרשות ע"י מנהלי הרשת בארגונים".

שי עובדיה, CTO ניהול מערכות במטריקס, אמר כי "הפתרון של חברת BMC הינו הפתרון היחיד מבין פתרונות הרשת המובילים בעולם אשר מספק מענה הן לניהול ובקרת ביצועי הרשת והן לגילוי ומיפוי הרשת, לבקרה על זמינות ציודי הרשת ולזיהוי אוטומטי של ה-Root Cause (סיבת המקור) של תקלות. זאת, על בסיס המודול הבסיסי של המוצר וללא צורך ברכישת מודולים משלימים, כפי שנדרש בפתרונות של חברות מתחרות" .

הפתרון של BMC לניהול רשתות תקשורת משתלב באסטרטגיית ה-BSM – תפיסת ניהול השירותים העסקיים המובילה את החברה מאז 2003. תפיסה זו מאפשרת ניהול מוכוון שירותים עסקיים של ה-IT ומאפשרת להגיב במהירות לצרכים של היחידות העסקיות מן ה-IT וזאת תוך עמידה מתמדת באיכות השירות הנדרשת, תוך ניצול מיטבי של תקציבי ומשאבי ה-IT ותוך מניעת סיכונים תפעוליים ועסקיים.

ביום העיון יסביר הייוורד כיצד מאפשרת תפיסת ה-BSM לנצל טוב יותר הזדמנויות עסקיות בהקשר של ניהול רשתות תקשורת ובפרט בפתרונות ה-ProactiveNet, ה-CMDB וה-BEM.

אירועים קרובים