תוכן שיווקי

לקראת אירוע | IT Analyzer: ניהול ובקרה יעילים ואפקטיביים של סביבת תשתיות המיחשוב למינוף היתרון התחרותי העסקי

22/02/2011 11:22

ארגונים רבים נדרשים לבצע שינויים ארגוניים ומערכתיים כדי להתאים את עצמם למציאות העסקית המשתנה באופן שוטף. שינויים אלו לא פוסחים על מערך ה-IT הארגוני, ומנהלי ה-IT  נדרשים להקטין את עלויות רכש הציוד והתפעול השוטף של מערך המיחשוב. יותר ויותר חברות השכילו להבין את הפוטנציאל העסקי הטמון בזמינות משאבי מערכות המידע, דבר המחייב את המנמ"ר וצוות התשתיות להבין את המורכבות של תשתיות ה-IT. בנוסף לכך חייבים המנמ"ר וצוותו לנהל ביעילות מירבית את המשאבים הקיימים ולהשתמש בהם בצורה מקסימלית. כמו כן עליהם לחזות בעיות אפשריות ולהימנע מאי-זמינות  וכשל מערכות בזמן אמת.

כיום מצפים ארגונים מהמנמ"ר שלהם למספר דברים עיקריים בתחום התשתיות:

•    אספקה והרחבה של שירותי  ה IT-  בצורה התואמת את הצרכים העסקיים המשתנים של הארגון.
•    טיפול וניהול במורכבות מערכות המידע ע"י תהליך של מזעור סיכונים וזמינות מערכות.
•    תמיכה ישירה בפעולות דינמיות ואפקטיביות למציאת הזדמנויות עסקיות והרחבה של מערך הפעילות העסקית של הארגון.

חברת IT Analyzer מפארק המדע ברחובות פיתחה מוצר חדשני ששמו כשם החברה – IT Analyzer – המבצע אופטימיזציה של משאבי המיחשוב בארגון. המוצר פותח על ידי צוות תשתיות IT  בעל רקע וניסיון רב שנים, במטרה לתת מענה לאותi שאלות קריטיות הנשאלות על ידי הארגון במהלך הפעילות היומיומית. המוצר משווק בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות.

IT Analyzer מאפשר לארגונים בעלי תשתית IT מורכבת ומבוזרת, לנהל, לבקר ולנתח את נתוני ה-IT ממקום מרכזי. מדובר במוצר ייחודי, המאפשר תקשורת יעילה בין המנמ"ר, מנהל התשתיות וצוות ה-IT  על גבי פלטפורמה אחת, תוך ניהול אפקטיבי של מערך התמיכה היום-יומי.

IT Analyzer מרכז נתונים מכלל מערך תשתיות ה-IT הארגוני. המוצר מנתח את המערכות וביצועיהן ומספק כלים הן לתפעול השוטף והן לתכנון מערכתי, המשמשים את המנמ"ר, מנהל התשתיות וצוות ה-IT לצורך קבלת החלטות מושכלות המבוססות על מידע ממוקד, עדכני ואיכותי.

בדיונים הנערכים כיום במועצות מנהלים, מעורבים באופן שוטף גם אספקטים טכנולוגיים. IT Analyzer מתרגם את המידע הנאסף למונחים עסקים כך שהמנמ"ר יכול לנתח ולהסביר ברמה עסקית את הסביבה אותה הוא מנהל. כך יכול המנמ"ר להעביר את המידע לגורמים אסטרטגיים בארגון שלא מבינים את שפת ה-IT.

מאפיינים עיקריים של המוצר:

•    מיפוי מערך האחסון, מרמת הדיסק הבודד ועד השימוש בשטחי האחסון ברמה היישומית.
•    מיפוי וניתוח של רשת האיחסון הארגונית, תוך מיפוי כל הקשרים בין מארז האחסון, SAN, Fabric, Volume Management, מערכות קבצים ובסיסי נתונים.
•    ניתוח וייעול של מערך הגיבוי, תכנון חלונות זמן, תקינות והיקף הגיבוי, זיהוי חריגים, וניצול מושכל של מערך הכוננים.
•    מיפוי וניתוח של מרכיבי ה-HBA ו-DRP לגילוי חריגים ואיתור סיכונים לכשלים אפשריים.
•    התחקות אחר היסטוריית השינויים בשרתים מבחינת מרכיבי חומרה ותוכנה
•    בניית Dashboard ודוחות ייחודיים  בהתאמה לאופי התפקיד (מנמ"ר, מנהל תשתיות, איש תשתיות), הנגזרים ממידע מצטבר ואיכותי המשמשים כלי עבודה לקבלת החלטות.

IT Analyzer מיושם בהצלחה רבה בחברת פלאפון, מערכת הבטחון, בזק בינלאומי ועוד.

פאבלו הורנשטיין, מנהל קדם מכירות באירופה, המזה"ת ואפריקה (EMEA) בחברת IT Analyzer מציין כי "שילוב IT Analyzer בסביבת מיחשוב מורכבת, תורם משמעותית לצוות הניהולי והתפעולי למניעת אירועים בלתי צפויים, יחד עם התאמת תשתיות ה-IT לאסטרטגיה העסקית של החברה".

אירועים קרובים