תוכן שיווקי

לקראת אירוע יעל תוכנה, כנס טיבקו, 7 במרץ, 2011 | המידע הארגוני בא עד אליך

פלטפורמת השיתוף והרשתות החברתיות עוברות מהמגרש הצרכני אל המגרש הארגוני ● TIBCO, המיוצגת בישראל על ידי יעל תוכנה, לא מאחרת לחדש וצוברת תאוצה עם Tibbr – מערכת מסרים פנים ארגונית, העונה על הצורך הגובר והולך ● עכשיו גם בישראל

24/02/2011 15:02

יעל תוכנה ומערכות, נציגתה של TIBCO העולמית בישראל, מציעה את Tibbr-  מערכת מסרים פנים ארגוניים, המאפשרת תקשורת פנים ארגונית במקום העבודה. הכלי מאפשר למידע הנכון להגיע עד אליך.

באמצעות Tibbr ניתן להגיע אל המשתמש העסקי ולצרכן המידע בזמן, על פי מידת הרלוונטיות שלו, באופן, בצורה ובתדירות שקבע המשתמש, וזאת באמצעות שילוב טכנולוגיית real time עם גישה מבוססת נושא.

Tibbr – כלי תקשורת ייחודי שנבנה במיוחד עבור הארגון העסקי,  ומאפשר למידע הנכון למצוא אותך. יישומי רשתות חברתיות אחרות בונות את זרם המידע באמצעות מעקב אחר המשתמשים, הקשרים בין האנשים ומקבלים מהם את הפוסטים שלהם. Tibbr, להבדיל מהם, מדגיש את היכולת לעקוב אחר נושאים ולא רק אחר אנשים. Tibbr מתמקד בהעברת המסרים הרלוונטיים לעבודת העובדים. (פחות ברכילות). לדוגמא, משתמש יכול לעקוב אחר הזמנות רכש הקשורות למחלקה שלו, או לקבל מסרים של תהליכי טיפול בלקוח וכו'.

Tibbr מאפשר להתמקד בנושאים הרלוונטיים ובפונקציונליות עסקית למשתמש באמצעות סינון החוצה של כל המידע הסטטי והלא רצוי אשר יוצר עומס. לדוגמא:  פוסטים כפולים, פוסטים שרשרת וכו'.  באמצעות Tibber מאפשרת TIBCO למשתמש להתמקד במה שהיא מכנה: מסר אחד בפעם אחת, תוך יכולת בחירה באופן ההעדפה והתדירות.

Tibbr פותח על בסיס Silver TIBCO, יישום מהיר לאספקת פלטפורמת מחשוב ענן של TIBCO ומשתלב עם כל המערכות הארגוניות, כמו גם יכולת הרחבה מאסיבית. כל זאת עם יכולות אבטחה, הצפנה, אמינות זמינות גבוהה – כדי לתמוך בדרישות של סביבת העבודה.

יעל תוכנה ומערכותשירות Tibbr, שיוצע בישראל על ידי יעל תוכנה ומערכות, יהיה זמין באמצעות תקנים מבוססי API. תקנים אלה יאפשרו למשתמשים לשלב במהירות היכולות החברתיות של הארגון אל  תוך מערכות או יישומים נוספים.

עמית דובר, סמנכ"ל פתרונות תוכנה ביעל תוכנה, אומר: "השימוש ברשתות החברתיות גובר. כיאה לחברה המובילה טכנולוגית, לקחה TIBCO צעד קדימה אל תוך סביבת העבודה שלנו. שילוב העוצמה החברתית עם המידע הזורם בארגון, מאפשר למשתמשים לשתף פעולה כדי למוטט את הקירות המפרידים ביניהם, להגמיש את האופן בו המידע מגיע אלינו ולהרחיב את היקפו".

"ב- TIBCO אנו שואפים להשיג, לבנות ולספק פתרונות שמעצבים מחדש ומשפרים את האופן בו פועלים ארגונים," אומר רם מנון, סמנכ"ל שיווק עולמי של TIBCO. "כבוד הוא לנו כי Tibbr הוכר על ידי ה-American Business Awards כמציג דרך עבודה חדשנית ויעילה יותר ליצירת גישה למידע".

חברות בעולם, ביניהן CIBER – חברת IT גלובלית, המספקת שירותי ייעוץ במיקור חוץ, בחרו כבר ב-Tibbr על שום שלל האפשרויות שהוא מציע, כמו גם החיבור בין האנשים. הניסיון של TIBCO במערכות  IT מאפשר לעובדים, ללקוחות ולשותפים לתקשר אחד עם השני, כמו גם עם פרטים ואירועים שנוצרו על ידי הארגון שלהם במערכות ה-IT.

הניידות והגמישות אשר חוצה את הארגון גם ברמה הגיאוגרפית ומתאפשרת גם באמצעות המובייל, היא אלמנט חשוב בטכנולוגיה של Tibbr זאת מאחר והיועצים של CIBER יושבים מחוץ לארגון באתרי הלקוח, או נמצאים בנסיעות.

TIBCO חברה גלובאלית בפריסה בינלאומית, משרתת מעל 3.000 לקוחות ברחבי העולם, עם משרדים במעל 20 מדינות ורשת של מעל 200 פרטנרים.

פרטים נוספים על TIBCO ניתן למצוא באתר החברה.

אירועים קרובים