תוכן שיווקי

לקראת אירוע | BMC ומטריקס יציגו טכנולוגיות לניהול פרו-אקטיבי ומוכוון שירותים עסקיים

01/03/2011 16:27

החברות BMC ומטריקס (נציגתה בישראל) יציגו ביום עיון מיוחד טכנולוגיות חדשניות לניהול פרו-אקטיבי ומוכוון שירותים עסקיים. יום העיון יתקיים בבית BMC ברמת החייל ביום רביעי, ה-2 במרץ, בין השעות 09.00 ל-13.00.

במסגרת האירוע תוצג תפישת ה-BSM של BMC לניהול שירותים עסקיים והפתרון הייעודי ProactiveNet Performance Manager להבטחת רמת שירות. פתרון זה מבית BMC דורג על ידי גרטנר כמוביל בעולם בתחום הבקרה והשליטה (2010).

שי עובדיה, CTO ניהול מערכות ממטריקס: "כיום ה-IT הוא הפלטפורמה שעליה מבוסס כל תהליך, החלטה ושירות עסקי. בשל הקריטיות של ה-IT, בשילוב עם הדינאמיות שהביאה עימה הוירטואליזציה, נדרשים כלים איכותיים להבטחת רמת השירות של השירותים העסקיים, לבקרה פרו-אקטיבית של בעיות לפני שהן פוגעות בתקינות השירות וכן לצמצום הזמן הנדרש לזיהוי מקור הבעיות ופתרונן. אנו נציג את הכלים הללו שמובילים כיום את השוק העולמי".

חבילת BMC ProactiveNet Performance Manager מספקת כלים למכלול אתגרי הניהול לרבות: שליטה ובקרה על תשתיות ועל רשתות תקשורת, ניהול אירועים, מדידת חוויית משתמש,  וניהול ואכיפה של תצורת התשתיות והיישומים וכן ניהול שירותים עסקיים.

אירועים קרובים