דטה קיוב השלימה הקמת מערכת BI מבוססת פנורמה ו-Business Objects בביטוח ישיר
המערכת כוללת יישום של תוכנת פנורמה ותוכנת Business Objects מעל מחסן נתונים ארגוני ● הפרוייקט בוצע בשילוב צוות ה-BI של ביטוח ישיר
חברת דטה קיוב, מהחברות המובילות בישראל בהקמת מערכות BI ארגוניות, השלימה הקמת מחסן נתונים ומערכת בינה עסקית (BI) בחברת ביטוח ישיר. המערכת הוקמה בתהליך המשלב את צוות ה-BI של ביטוח ישיר אשר ממשיך לפתח ולתחזק את המערכת.
בהיבט המידע, המערכת מקיפה את עיקר תחומי הפעילות של ביטוח ישיר ובמרכזם תחומי הביטוח האלמנטרי, ביטוח החיים ותחום התביעות. בהיבט טכנולוגי, המערכת מבוססת על כלי האחזור Panorama Novaview, תוכנת Business Objects ומחסן נתונים בסביבת Microsoft SQL Server. הפרוייקט בוצע בהתאם למתודולוגיית יישום הפרוייקטים של דטה קיוב והחל באפיון על שלאחריו הקמת המערכת בהתאם לאפיון. נכון להיום, המערכת משמשת מאות משתמשים בביטוח ישיר מרמת המנכ"ל ולכל עומק ורוחב הארגון.
ניהול הפרוייקט בוצע באופן משותף ע"י דטה קיוב וע"י דודו בצ'ינסקי, מנהל תחום BI בביטוח ישיר. הבקרה הניהולית והתווית הכיוונים בוצעו ע"י רז הייפרמן, סמנכ"ל מערכות מידע בביטוח ישיר (מאבות ומובילי תחום ה-BI בישראל) וע"י עמית גבע, מנהל מערכות מידע בביטוח ישיר.
רז הייפרמן, סמנכ"ל מערכות מידע, ביטוח ישיר: "מחסן הנתונים החדש מהווה פלטפורמה עיקרית באספקת מידע לצרכים אנליטיים ולתמיכה בתהליכי קבלת החלטות. כחברה הפועלת בשוק תחרותי ודינאמי, היכולת של מחסן הנתונים לספק מידע עדכני, אמין וברמת זמינות גבוהה תורמת רבות לשיפור הביצועים העסקיים".
ראובן טל, מנכ"ל חברת דטה קיוב: "מערכות BI מהוות מרכיב מרכזי במערכות המידע המודרניות. מערכת ה-BI בביטוח ישיר היא מהמתקדמות בישראל, חדשנית בעולם מערכות ה-BI בתחום ה-ביטוח בארץ וכל זה בזכות חזון ברור וממוקד של החברה בכלל ושל אגף ה-IT בניהולו של רז הייפרמן בפרט".
דטה קיוב הנה מחברות ה-BI המובילות בישראל. החברה אמונה על הקמת מערכות BI עבור מגוון ארגונים גדולים, בינוניים וקטנים. דטה קיוב מחזיקה בהתמחות מתודולוגית, טכנולוגית ועיסקית ומספקת מענה כולל ללקוחותיה בתחום ה-BI.
ביטוח ישיר (איי.די.איי חברה לביטוח בע"מ), חלוצת שיטת הביטוח הישיר בישראל, הנה הגדולה והמובילה בתחומה. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון גדול של מוצרים ופתרונות ביטוח לכל צורך, הניתנים לרכישה באופן ישיר – בטלפון או באינטרנט. בשנת 2009 זכתה ביטוח ישיר בתחרות המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) במקום הראשון בקטגוריית מערך שירות לקוחות כשותף עסקי אסטרטגי ומוביל שינויים וכן במקום הראשון בקטגוריית מקצוענות וחדשנות בשירות לקוחות. ביטוח ישיר שמה לה למטרה לתת ללקוחותיה שירות מצוין ומחירים אטרקטיביים. חזונה הינו להיות חברת הביטוח המובילה בתחום הפרט והמשפחה בישראל.